הוכרז: Lenovo MIIX 300 – טאבלט ווינדוס בעל מפרט בינוני ומחיר זעום

מלבד שני טאבלטי האנדרואיד Tab A8 ו-Tab A10 עליהם דיווחנו, הכריזה לנובו גם על טאבלט נוסף, המריץ את מערכת ההפעלה Windows 8.1 והוא ה-Lenovo IdeaPad MIIX 300. גם טאבלט זה פונה לשוק הביניים ובעלי התקציב הנמוך, אך מריץ מפרט מתקדם אשר לא מבייש כל טאבלט ממוצע מבית היצרניות המובילות בשוק.

ה-MIIX 300 מבית לנובו רץ על גבי מסך LCD בגודל 8 אינץ׳ בטכנולוגיית IPS וברזולוציית 1280×800, לצד מעבד Intel Atom מרובע ליבות מסוג Bay Trail T ו-2GB זיכרון RAM ונפח אחסון בגודל 64GB, להם תספק כוח סוללה הצפויה לספק עד 7 שעות עבודה רציפות. מערך המצלמות בטאבלט זה כולל מצלמה קדמית ברזולוציית 2 מגה-פיקסל ומצלמה אחורית ברזולוציית 5 מגה-פיקסל.

מערכת ההפעלה אותה מריץ המכשיר הינה Windows 8.1, זו צפויה להשתדרג בעתיד ל-Windows 10. עבור מפרט ממוצע זה יאלצו הלקוחות המעוניינים במכשיר זה להפרד מאך ורק 149 דולר לגרסת הטאבלט הבסיסית – מחיר זעום ביותר, המעניק למשתמש מפרט בינוני ואף מעט יותר מכך. מידותיו: רוחב- 130 מ”מ, גובה- 215 מ”מ, עובי- 9.3 מ”מ ומשקלו 360 גרם.

ה-Lenovo IdeaPad MIIX 300 יוצע למכירה החל מחודש יולי הקרוב, ואילו בישראל סביר כי יקח מעט יותר זמן עד אשר נוכל לשים את ידינו על גבי המכשיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים