רשמי: סמנכ”ל המוצרים בגוגל – בקרוב תהפוך Google למפעילה סלולרית

בתמונה: סונדאר פיצ’אי, מקור: Maurizio Pesce / flickr

חוץ מלקדם את מערכת ההפעלה אנדרואיד ולשחק “מצא את המטמון” עם העוברים והשבים בתערוכת MWC 2015, ניצלה גוגל את נוכחותה בברצלונה גם להכרזות על תכניות עתידיות. גוגל לא חשפה אמנם מכשירים חדשים, שכן היא מעדיפה לבצע זאת באירועים נפרדים בהם כל תשומת הלב מופנת אליה, אך היא הצהירה והכריזה על כוונתה להקים רשת סלולר עצמאית.

את הדברים הללו מסר אתמול הסמנכ”ל הבכיר וראש חטיבת האנדרואיד וכרום בחברה, סונדאר פיצ’אי, במסגרת ראיון שנערך עימוד בערוץ הטלוויזיה של תערוכת Mobile World Congress. לדבריו של פיצ’אי, גוגל נמצאת במשא ומתן מול מספר מפעילות סלולר בארה”ב על מנת להישען על התשתית שלהן ולהקים רשת סלולר וירטואלית, בדומה למתרחש בישראל (רמי לוי תקשורת, הום סלולר).

אנחנו לא מתכוונים להפוך לרשת סלולרית נורמטיבית. נעבוד עם מפעילות סלולר שונות ואת תשובתנו תראו בחודש הקרובים. המטרה שלנו הינה להניע מספר מהפכות שאנחנו חושבים שצריכות להתרחש, אך נעשה זאת במימדים נמוכים, כדוגמת מכשירי ה-Nexus שלנו, על מנת שאנשים יוכלו לראות מה אנחנו עושים

אין ספק שגוגל תוכל לבצע מהפכות רבות בתחום התקשורת כאשר תתפקד בתור מפעילה סלולרית, גם אם מדובר במפעילה וירטואלית ולא כזו בעלת תשתית משל עצמה. פרטים נוספים כגון צפי להקמת הרשת או היכן תוקם טרם נמסרו, אך ככל הנראה נזכה לראות את ההכרזה הרשמית של גוגל בעניין עוד השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים