Google Play Services מתעדכנת לגרסה 7 ומציגה יכולות חדשות

יכולות משחק חדשות בסמארטפון מול Android TV

בזמן ששאר העולם מרוכז בתערוכת הסלולר MWC הנערכת בברצלונה, גוגל מעדכנת את אחת האפליקציות החשובות ביותר: Google Play Services. הגרסה החדשה, שמספרה 7.0, מביאה עימה מספר שינויים ושיפורים ביניהם היכולת להפוך את המכשיר לשלט משחק.

Google Play Services הוא השירות אשר מחבר בין אפליקציות צד שלישי (פייסבוק, Waze, Snapchat וכו׳) לבין שירותי גוגל. הוא מאפשר לכל אפליקציה להתממשק בקלות עם המפות, יוטיוב, לוח השנה, Drive ועוד. הגרסה החדשה של השירות מביאה עימה שלל שיפורים ושדרוגים.

מה חדש ב-Google Play Services 7.0?

כעת ניתן להשתמש בסמארטפון או בטאבלט כשלט משחק ל-Android TV, פלטפורמת הטלוויזה של גוגל. הפלטפורמה הושקה לפני מספר חודשים, ומאפשרת להזרים לטלוויזיה בקלות תכנים כגון מוזיקה, סרטים, אפליקציות ומשחקים. היא ניתנת להטמעה בטלוויזיות חכמות או במכשירים ייעודיים כדוגמת ה-Nexus Player, שמחירו בארה״ב עומד על 99 דולר בלבד.

שירותי המיקום שופרו וכעת האפליקציה יכולה לבדוק את מצבם (WiFi, GPS או שניהם) ולהציע למשתמש לשנות הגדרות בהתאם לרמת הדיוק שהיא דורשת. בנוסף, ניתן כעת לבחור בקלות מקום ממאגר המידע הענק של גוגל. כך למשל, אפליקציית תזכורות תאפשר למשתמש לבחור התראה שתופעל כאשר יגיע לקניון, ללא צורך בציון שם ומספר רחוב.

גם פלטפורמת הכושר Fit שודרגה וכעת היא מציעה התממשקות עם מגוון חיישני מעקב פיזיולוגיים, מיקום, והיסטוריית הפעילות של המשתמש. בנוסף, Google Play Services מסוגלת כעת לסרוק אפליקציות וליצור קישורים לחלקים פנימיים יותר באפליקציה. לדוגמה: ניתן להציג קישור לפרופיל האינסטגרם של אדם מתוך הפרופיל שלו בפייסבוק.

העדכון החדש ישוחרר בימים הקרובים במספר גלים וצפוי להגיע לכלל המשתמשים במהרה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים