הבהלה נמשכת: אפל צפויה למכור יותר מ-60 מיליון אייפונים ברבעון הראשון

דגמי ה-iPhone 6 על כל גרסאותיו ידועים כמבוקשים ביותר בקרב שווקים שונים ברחבי העולם, ואפילו כאן בישראל. החל מהיום בו הושק המכשיר באופן רשמי ועד לפני מספר חודשים, נאבקה אפל בביקוש מרקיע שחקים לאייפונים החדשים, ונראה שגם עכשיו, חצי שנה לאחר מכן, הביקוש עדיין גבוה מאד.

למעשה, ברבעון האחרון לשנת 2014 מכרה אפל 74.5 מיליון אייפונים, כאשר נתון זה גרם לה לזנק לראש הטבלה, לחטוף את התואר של סמסונג הקוריאנית ולהפוך ליצרנית הסמארטפונים הגדולה בעולם. כעת, על פי ההערכות האחרונות מבית חברת המחקר UBS, צפוי ה-iPhone 6 להימכר ברבעון הראשון לשנת 2015 בלא פחות מ-58 מיליון יחידות.

הערכה זו הולכת בד בבד לצידן של הערכות של אנליסטים אחרים. בוול סטריט מעריכים שהאייפון יימכר ב-54 מיליון יחידות, הערכה נמוכה בהשוואה לזו של UBS, אך עדיין גבוהה למדי. פעמיים בלבד הצליחה אפל לחצות את רף המכירה של 50 מיליון אייפונים ברבעון, והדבר התרחש ברבעון הרביעי והאחרון של השנה – בעונת החגים בארה”ב.

בהשוואה לרבעון הראשון של 2014, מדובר בגידול משמעותי בכמות האייפונים אותם צפויה החברה למכור. בשנה שעברה, הסתכמו מכירותיה של החברה לרבעון הראשון ב-43.7 מיליון יחידות “בלבד”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים