עדכון ל-Windows Phone 8.1 יאפשר חיבור מקלדת בלוטות’ ויכלול שינויים בהגדרות המכשיר

במהלך תערוכת ה-MWC 2015 לא זכינו לראות הכרזות מהפכניות או הודעות משמעותיות מצידה של מיקרוסופט, כאשר זו סך הכל הציגה בפנינו שני מכשירים חדשים, ה-Lumia 640 וה-Lumia 640 XL. עם זאת, נראה כי אכן קיימת בשורה בדבר. מיקרוסופט אמנם לא הכריזה רשמית על עדכון ל-Windows Phone 8.1, אך נראה שעדכון שני יגיע כבר עם שחרור שני מכשירי הלומיה החדשים.

אתר הטכנולוגיה Windows Central אישר מספר שינויים בעדכון הגרסה למכשירי הווינדוס פון: כעת מאפשרת מיקרוסופט למשתמשים לחסום גישה לאפליקציות מסויימות מביצוע תהליכים שונים במכשיר, כדוגמת גישה למיקרופון ולמצלמה. עד עתה לא התאפשר למשתמשי הווינדוס לעבוד מול מקלדות בלוטות’ אלחוטיות, אך בעדכון זה מאפשרת החברה למשתמשים לחבר למכשיר מקלדת חיצונית.

נוסף על כך, תצוגת ההגדרות השתנתה מעט, וכעת, במקום רשימה ארוכה אותה גולל המשתמש, ההגדרות יחולקו לקטגוריות שונות, כאשר אף קיימת אופציה לנעוץ במסך הבית הגדרות ספציפיות ובכך לקצר את הגישה להגדרות החשובות אשר צריכות להיות נגישות. נכון לזמן זה, אין מידע אודות תאריך ההפצה של העדכון למכשירים אשר הושקו כבר ומריצים את Windows Phone 8.1 בגרסת העדכון הראשונה, אך ככל הנראה הדבר יתרחש בקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים