גוגל פותחת חנות וירטואלית חדשה למכירת מכשירים ולראשונה חנות פיזית

כבר מספר שנים שגוגל עושה שימוש בחנות ה-Play Store, בה משתמשי אנדרואיד רגילים לקנות אפליקציות, מוזיקה וסרטים, לצורך מכירת מכשירי הנקסוס על גרסאותיהם השונות, דונגל Chromecast ואף מחשבי Chromebook. נראה שכעת הבינו בחברה כי מדובר בערבוב מעט משונה והסירה את מכירת המכשירים מה-Play Store. במקביל, פתחה גוגל את Google Store, חנות האונליין הראשונה של החברה שנועדה למכירת מכשירים אשר היא מעורבת בייצורם.

חנות ה-Google Store תציע למשתמשים לרכוש מכשירים מגוונים, החל מסמארטפונים וטאבלטים לסדרת הנקסוס דרך שעונים חכמים המריצים Android Wear ועד מחשבי Chromebook. נוסף על כך, תציע גוגל בחנות הוירטואלית שלה גם אביזרים נלווים, כגון  מקלדות, מטענים, כיסויים ועוד.

את המהלך לפתיחת החנות הויטואלית מסבירה גוגל: ״כאשר התווספו מכשירים ומוצרים נוספים למשפחה, חשבנו שהגיע הזמן להקל עליכם ללמוד עוד עליהם״. ״אתם יכולים לרכוש מכשירי נקסוס, Chromecast ו-Chromebooks, ללמוד עוד אודות הטכנולוגיה החדשה ולקנות אביזרים״, הוסיפה. יש לציין כי נכון לעכשיו ובדומה לשנים קודמות, חנות המוצרים הוירטואלית של גוגל איננה זמינה בישראל ולקוחותיה יצטרכו לבצע את רכישתם דרך חברות שונות המוכרות את מוצריה.

תמונה: חנות גוגל בלונדון, מקור: יח"ץ גוגל
תמונה: חנות גוגל בלונדון, מקור: יח”ץ גוגל

גוגל מיתגה חנות בלב לונדון כ”חנות רשמית של גוגל”, זו נפתחה כחלק משיתוף פעולה עם רשת אלקורוניקה מקומית המוכרת את מוצריה אמנם רווחי החנות לא שייכים לחברה. בחנות תבצע גוגל פעילויות שונות, ניתן למצוא מסכים הנמצאים בסראונד ולקוחות החנות יכולים לטייל ברחבי העולם באמצעות Google Earth. על פי גוגל, היא מתכננת לבצע את מהלך זה בשתי חנויות נוספות ברחבי לונדון במהלך השנה הקרובה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים