סוני משחררת את עדכון Android 5.0 ל-Xperia Z3 ול-Z3 Compact

בתמונה: Sony Xperia Z3

סוני החלה בהפצתו של עדכון Android 5.0 Lollipop עבור מכשיריה. בשלב הראשוני ישוחרר העדכון עבור ספינות הדגל העדכניות של החברה, ה-Xperia Z3 וה-Xperia Z3 Compact, ובקרוב יופץ גם אל מכשירים נוספים.

Android 5.0 Lollipop היא גרסתה העדכנית של מערכת ההפעלה הפופולרית אנדרואיד מבית גוגל. היא שוחררה באוקטובר אשתקד והביאה עימה מגוון חידושים ושיפורים נרחבים, כשהעיקרי שבהם הוא שפת העיצוב החדשה של גוגל – Material Design. שפת העיצוב החדשה מאופיינת בצבעים בוהקים, אלמנטים מופשטים ואנימציות מציאותיות שפועלים יחדיו במטרה ליצור חווית משתמש אינטואיטיבית ונעימה.

עדכון ה-Lollipop של סוני מבוסס על Material Design, אך נשאר נאמן לשפת העיצוב של סוני, שדוגלת במינימליסטיות ובפשטות. העדכון מציע גם שידרוג כולל למערכת ההתראות ולמסך הנעילה בנוסף לשיפורים אחרים ביניהם ייעול מערכת האחסון, תמיכה במשתמשים מרובים ועוד.

סוני עוברת ל-5.0, משפחת הנקסוס ל-5.1

העדכון של סוני מגיע ימים ספורים לאחר ההכרזה על עדכון נוסף לאנדרואיד, Android 5.1. בניגוד ל-Lollipop 5.0, זהו עדכון מינורי שמציע מספר מועט של יכולות חדשות. ברשימת השינויים המצומצמת של העדכון החדש תמצאו שינויים קוסמטיים קלים למרכז ההתראות, תמיכה בסים כפול, ואת שירות הגנת המכשיר החדש של גוגל

השינוי העיקרי נמצא מתחת למכסה המנוע, שכן Android 5.1 מציעה מיטוב לניהול הזיכרון והסוללה שמשפר בצורה מורגשת את חווית השימוש במכשיר. עד כה מכשירי הנקסוס מבית גוגל היו היחידים שקיבלו את העדכון החדש, ולא ברור מתי הוא יגיע גם אל מכשיריה של סוני.

עדכון ה-Lollipop מופץ כעת למכשירי סוני במדינות נבחרות ברחבי העולם והוא צפוי להגיע בקרוב גם אל מכשירים שנמכרו בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים