012 מובייל מצטרפת לחגיגת הבחירות ויוצאת במבצע מיוחד ומוגבל בזמן

ספקית הסלולר 012mobile יוצאת במבצע מיוחד ליום הבחירות ומציעה תוכניות מיוחדות ללקוחות עד תום יום הבחירות בלבד. במסגרת התוכנית הבסיסית ישלמו הלקוחות 39 ש”ח בלבד למשך שנתיים ויקבלו שיחות ו-SMS ללא הגבלה ו-2GB גלישה. עם תום תקופה של שנתיים יעלה מחיר התכנית ל-90 ש”ח לחודש.

בהצעה המיוחדת שפרסמה היום (ב’) 012 מובייל (חברת בת של פרטנר) יכולים לקוחות חדשים או קיימים להצטרף לאחת מהתוכניות אצל כל המשווקים המורשים וזאת עד מחר (ג’, 17.3.2015) בלילה בלבד. בתכנית הבסיסית מקבל הלקוח שיחות והודעות SMS ללא הגבלה, נפח גלישה של 6GB ו-1,000 דקות ל-42 יעדים נבחרים בחו”ל ב-49 ש”ח לחודש לתקופה של שנתיים. לאחר תום התקופה יעלה המחיר ל-98 ש”ח בחודש.

במחיר של 69 ש”ח לחודש למשך שנתיים מקבל הלקוח תוכנית זהה עם שיחות והודעות SMS ללא הגבלה, אך נפח הגלישה גדול יותר ומגיע עם 10GB בחודש. גם בחבילה זו מקבל הלקוח 1000 דקות ל-42 יעדים נבחרים בחו”ל. בתום שנתיים עולה מחיר התכנית ל-118 ₪ לחודש.

המבצע של  012 מובייל אינו יוצא דופן, במסגרת תמחור האגרסיבי של המתחרות האחרות נראה כי החברה מנסה להוכיח את עמדתה בשוק הסלולר הרבוי במבצעים בניסיון למשוך לקוחות חדשים, בטח ביום שבתון של רבים מתושבי המדינה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים