SeeYoo – האפליקציה הישראלית שתאפשר לכם לשוחח ולראות היכן חבריכם נמצאים דקות לפני פגישתכם

תמונה: Margot Gabel / flickr

לא מעט קורה לכולנו שאנו קובעים עם חברים לצאת לסרט, לבר או אולי סתם לשתות קפה, אך כשאנחנו מגיעים למקום בו קבענו להיפגש, פשוט אין לנו מושג היכן נמצאים כולם. במקרה זה, הדבר הראשון שרובנו נעשה יהיה להתקשר או לחילופין לשלוח הודעה. יוצרי אפליקציית SeeYoo הישראלית, הדומה בשירותיה ל-Meezi, עליה דיווחנו לפני כחצי שנה, בטוחים כי אפשר גם אחרת, ומציגים לנו אפליקציה חדשה המאפשרת להימנע מבעיות אלו ואף חוסכת לנו את הטרחה שבלבדוק היכן החברינו ומתי יגיעו.

SeeYoo, פרי מוחו של מפתח ישראלי, מאפשרת למשתמשיה להיות מסונכרנים עם החברים איתם אנו צפויים להיפגש, כאשר מטרתה העיקרית היא למנוע את הבעיות השונות הנוצרות דקות לפני הפגישה – כל אחד נשבע שהוא ממש מעבר לפינה. בין הפיצ׳רים של האפליקציה ניתן למצוא אפשרות לשליחת הודעות קוליות לחברים איתם פתחנו צ׳ט ואף לצפות במיקומם על גבי המפה, בהשוואה למיקומינו.

מנכ״ל SeeYoo, אריה קוגן, מסר:

יצרתי את האפליקציה על מנת שאנשים יאתרו את חבריהם דקות לפני הפגישה ביעד. במקום לחכות לבד בבר, SeeYoo עוזרת לך להבין היכן נמצאים חבריך, כמה זמן יקח להם להגיע ומאפשרת לך לשוחח איתם בצ׳ט דרך האפליקציה. אני מאמין כי זו הדרך הטובה ביותר לאנשים ליצור קשר אחד עם השני לפני פגישתם.

על מנת ליצור צ׳ט, כל שהמשתמש יתבקש לעשות יהיה ללחוץ על כפתור ה-Call To Chat, כאשר המשתמש השני יקבל התראת שיחה נכנסת מאפליקציית SeeYoo, המודיעה לו כי חברו מעוניין לפתוח צ׳ט. באישור המשתמש, יוכלו השניים לצפות במפה של האיזור, הכוללת את מיקומם של כל החברים בצ׳ט. גם החברים אשר אין ברשותם את האפליקציה, יקבלו מסרון שיציג להם את הפיצ׳רים באפליקציה ויזמין אותם להורידה.

האם SeeYoo תשם סוף לאיחורים?

להורדה למכשירי אנדרואיד – לחצו כאן

להורדה למכשירי iOS – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים