מסוף החודש בישראל: LG משיקה את הסמארטפון הקעור והעצמתי G Flex 2

חברת LG תשיק את הסמארטפון הייחודי שלה, G Flex 2, בסוף חודש מרץ בישראל. ה-LG G Flex 2 נחשף בתחילת ינואר בתערוכת CES 2015 וזהו הסמארטפון השני של החבהה בעל מסך גמיש, אותו היא ניסתה להפוך לכזה שמתאים יותר לקהל הרחב ולא לנישה מצומצמת כפי שהיה עם הדגם הקודם. לכן, מגיע ה-G Flex 2 עם מסך קטן יותר, מה שהופך אותו נוח יותר לאחיזה ועם מפרט עצמתי של מכשיר דגל.

LG-G-Flex-2-first-look-back-redסמארטפון LG G Flex 2 בעל מסך 5.5 אינץ’ מסוג P-OLED ברזולוציית Full HD הקעור אנכית, אמנם גמישותו באה לידי ביטוי גם בכך שהוא עמיד במיוחד בפני מכות. המכשיר כולל גם מפרט טכני מרשים הכולל את ערכת השבבים Snapdragon 810 מבית קוואלקום עם מעבד שמונה ליבות 64 ביט ומאיץ גרפי מסוג Adreno 430, זיכרון פנימי 2GB RAM מסוג DDR4, מצלמה אחורית 13 מגה-פיקסל עם מייצב תמונה אופטי (OIS) ולייזר אוטו-פוקוס, מצלמה קדמית 2.1 מגה-פיקסל, נפח אחסון מובנה 16GB או 32GB, חריץ הרחבה MicroSD, תמיכה ב-LTE וסוללת 3,000mAh עם תמיכה בטעינה מהירה של 50% תוך 40 דקות.

LG G Flex 2 ישווק בישראל החל מסוף חודש מרץ אצל ספקיות הסלולר פלאפון ופרטנר וכן בשוק הפתוח. מחירו המומלץ לצרכן יהיה החל מ- 3690 ש”ח ויהיה זמין בגווני אדום ארגמן וטיטניום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים