חברת Skycure הישראלית מגייסת 8 מיליון דולר כדי לשפר את האבטחה בסמארטפון

חברת הסטארטאפ הישראל Skycure, המפתחת כלים ושירותי אבטחה לארגונים לשם הגנה מפני ניצול פרצות במכשירים חכמים, מודיעה היום (ג’) על גיוס הון בגובה 8 מיליון דולר ב-Series A. את הגיוס הנוכחי הובילה קרן ההון סיכון שאסטה ונצ’רס (Shasta Ventures), ומשתתפת בהשקעה גם אחת מלקוחותיה של החברה, חברת הביטוח New York Life Insurance Company. סכום ההשקעה ישמש את Skycure לשם המשך פיתוח מוצריה ולהעסקת עובדים במשרדיה בארה”ב ובישראל.

שתי המשקיעות החדשות מצטרפות למשקיעים הקיימים בחברה, קרן ההון סיכון פיטנגו, ומספר משקיעים פרטיים, שהשקיעו עד כה בחברה 3 מיליון דולר בסבב ההשקעה הראשון שלה בחודש נובמבר 2012.

הצצה לאחור

Skycure עושה שימוש בחכמת קהל המשתמשים במוצריה ודרך כך מסוגלת החברה לזהות איומים חדשים בזמן אמת ולהוסיפם למאגר לשם הצגת התראות בפני כלל המשתמשים. המוצר שבנתה Skycure מסוגל לאתר ולמנוע מתקפות על מכשירים ניידים בארגון ללא צורך בשינוי הדרך בה עושים המשתמשים שימוש במכשיריהם.

החברה בנתה גם כלים המספקים התראות בסיסיות אודות רשתות מסוכנות, אלו ניתנים להורדה בחינם על-ידי כל אחד וממחישים את יכולותיה של החברה בתחום. לאחרונה השיקה Skycure כלי חדש המציג באופן פומבי רשתות מסוכנות על גבי מפה. הכלי יכול לשמש כל אדם אשר מגיע לפגישה בבית קפה או מתכנן להגיע לאירוע מסוים וניתן לצפות בה כדי לדעת מראש ובזמן אמת האם הרשתות באיזור בו ימצאו המשתמשים הינן מסוכנות או בטוחות.

Skycure-Threat-Maps

יחד עם ההודעה על הגיוס הכריזה Skycure גם על מספר יכולות חדשות למוצריה הקיימים, בהן אפשרויות זיהוי טובות יותר לחולשות באפליקציות המותקנות על גבי המכשיר ורשתות אליו יתחבר, שיטת דירוג חדשה לסיכונים המקוטלגים לפי מכשיר ואינטגרציה עם שירותי Exchange ו-EMM/MDM כמו AirWatch שיאפשרו השמה מהירה יותר ושליטה טובה יותר במערכת על גבי מכשירים קיימים וכאלו אותם מביאים העובדים מהבית.

חברת Skycure נוסדה בשנת 2012 על-ידי עדי שהרבני המשמש כיום כמנכ”ל ויאיר עמית, הנושא בתפקיד סמנכ”ל הטכנולוגיות הראשי בחברה. לשניים נסיון קודם בתחומי אבטחת מחשבים, כאשר טרם הקימו יחדיו את החברה עבדו בחברת Watchfire, שעסקה בתחום התוכנה בדגש על ניהול סיכונים ואבטחה של אתרי אינטרנט, ונמכרה ל-IBM בשנת 2007, ולאחר מכן המשיכו לעבוד ב-IBM, שם ניהלו את צוות ה-IT בתחום מחקר אבטחה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים