אמזון משיקה: אחסון ללא הגבלה ב-Cloud Drive בעבור עלות סמלית

בשנים האחרונות תופסים שירותי הענן תאוצה גבוהה, שכן מרבית חברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם מציעות שירות אחסון בענן כזה או אחר. החל מאפל המציעה את שירותי ה-iCloud, גוגל המציעה את ה-Google Drive, חלוצת התחום DropBox וכמובן, אמזון, המציעה ללקוחותיה את שירות Cloud Drive. שירותי הענן של אמזון מקבלים כעת עדכון משמעותי במיוחד, כאשר מעתה ואילך תאפשר החברה אחסון ללא הגבלה.

בעדכון חדש לשירותי הענן, משנה אמזון את חוקי המשחק בעולם האחסון בענן, ומציעה שתי תוכניות ללא הגבלה בעלויות סמליות, בהשוואה למתחרותיה. התכנית הראשונה תאפשר למשתמשיה לאחסן ב-Cloud Drive תמונות ללא כל הגבלה, לצד 5GB נוספים של קבצים מסוגים אחרים, ותגבה מן המשתמש עלות סמלית של 11.99 דולר לשנה. התכנית השניה תאפשר למשתמש לאחסן כל סוג של קובץ אותו הוא מעוניין לשמור בענן החברה, ללא כל הגבלת נפח אחסון, בעבור 59.99 דולר לשנה בלבד.

בהשוואה לשירותי אחסון בענן מבית חברות אחרות, המחיר אותו גובה אמזון כעת הינו זול באופן משמעותי. אפל לדוגמה, תגבה ממשתמשיה כ-18 דולר לחודש בעבור נפח אחסון העומד על 1TB (נפח האחסון הגבוה ביותר בשירות ה-iCloud). בעזרת המחירים הנמוכים תנסה אמזון להגדיל את קהל המשתמשים המצומצם בשירותי הענן של החברה, שכן רבים מן המשתמשים נוטים לבחור בשירותי האחסון המובנים במערכות ההפעלה הניידות של מכשירם הסלולרי, כדוגמת iCloud ו-Google Drive.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים