דיווח: ה-Galaxy S6 Edge יאפשר שימוש רק באחד מן המסכים בדפנות המכשיר

בתערוכת MWC 2015 הציגה לנו סמסונג את Galaxy S6 ואת ה-Galaxy S6 Edge, מכשירי הדגל החדשים שלה, המייצגים את טכנולוגיית החברה בשיאה. ה-S6 Edge הציג לנו לראשונה מסך הגולש על שני צידי המכשיר, בשונה מה-Note Edge, אשר מסכו הקמור גלש על צידו הימני של המכשיר בלבד. עם זאת, ישנם פרטים קטנים אותם החליטה סמסונג שלא לשתף בהכרזה ולאפשר למשתמשים לגלות לבדם. ביניהם הייתה זו העובדה כי רק אחד מצידי המסך הקמורים יכול להיות פעיל בכל זמן נתון.

אין הדבר אומר כי בעת אקטיבציה של צד אחד, הצד השני יכבה ולא יעבוד כלל, אם כי הפיצ׳רים המיוחדים ומסכי ה-Edge המותאמים אישית, יוכלו לעבוד רק על גבי צד אחד של המסך הגולש בכל עת. לדוגמה, למסך אנשי הקשר המועדפים המגיע בהחלקה מצידי המסך פנימה ניתן יהיה לגשת אך ורק דרך אחד מצידי המכשיר. על מנת להגדיר אילו מן קצוות המכשיר, הימני או השמאלי, יפעילו את פונקציות ה-Edge המיוחדת, יהיה על המשתמש לגשת להגדרות המכשיר ולבחור בצד הימני או השמאלי.

הבחירה נועדה לאפשר למשתמשים להגדיר איזה משני צידי המסך יהיה הנוח ביותר עבורם, שכן למשתמשים הנוהגים להשתמש בסמארטפון ביד ימין יהיה יותר קל לגשת לשול המסך הימני, ואילו למשתמשים הנוהגים להשתמש בסמארטפון ביד שמאל יהיה נוח לגשת לשול המסך השמאלי. יש לציין כי בכל שלב התוכן על גבי מסך המכשיר יוצג בשוליו הימניים והשמאליים, כאשר יאפשר על גביהם שימוש כאילו היו חלק מן המסך הראשי.

Samsung-Galaxy-S6-Edge-Menu-sides


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים