אסוס מתכננת שילוב קורא טביעות אצבע במכשירי הדגל שלה

במהלך תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית, CES 2015, שנערכה בחודש ינואר השנה, הכריזה חברת Asus הטיוואנית על מכשיר הדגל החדש שלה לסדרת ה-Zenfone. המכשיר כבר הושק דרך אתר אמזון בארה”ב ויעשה דרכו לשווקים נוספים, מה שהופך את הזמן הנוכחי כאידאלי להתחיל לעסוק בשמועות אודות מכשיר הדגל הבא של החברה, ה-Zenfone 3.

בעוד שמועות והדלפות בדרך כלל לא עושות דרכן באופן ישיר מנציגי החברה, עושה רושם כי תחום אחד מהווה חשיבות גדולה עבור הבכירים באסוס, אחד מהם הוא מנכ”ל החברה, ג’רי שן (Jerry Shen), שחשף בפני התקשורת הסינית פרטים ראשונים אודות ה-Zenfone 3, לפיהם יקבל המכשיר תמיכה בקורא טביעות אצבע, פונקציה שהופכת נפוצה יותר ויותר בקרב יצרניות הסמארטפונים הגדולות.

מכשיריהן של שתי מובילות השוק, אפל וסמסונג כבר תומכים באפשרויות אבטחת המכשיר באמצעות סריקת טביעת האצבע בכפתור הבית, כך שכניסת שחקניות נוספות לתחום בהחלט מתקבלת על הדעת, במיוחד לאור הקמתם של שירותי תשלומים המבוססים על הקורא הביומטרי, המסוגלים להוות מקור הכנסה נוסף לחברות אלה.

סמארטפון ה-Zenfone 3 עם קורא טביעות האצבע הביומטרי צפוי להגיע רק בשנה הבאה, אולם שן מציין כי הפונקציה תשולב במכשירי החברה קודם לכן, דבר המעיד על האפשרות כי דגם Zenfone 2 חדש יוצג בהמשך השנה ובו ישולב הקורא הביומטרי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים