הכירו את Spanish Injection: לימוד ספרדית דרך שיחות חולין

סמארטפונים הפכו כבר מזמן לכלי שמשרת אותנו להרבה מעבר לשיחות, ועם השנים התווספו לו תפקידים נוספים בחיינו. אחד מן השימושים הייחודיים שהתווספו הוא היכולת ללמוד שפה זרה, זאת בזכות מספר אפליקציות שהציעו ללמד אותנו כמעט כל שפה בעולם. בשבוע שעבר הצטרפה לארסנל זה אפליקציה נוספת בשם Spanish Injection, שפותחה על ידי חברת הסטארטאפ Immersia, המתמחה בפיתוח יישומים ללימוד שפות. כמו שניתן להסיק מן השם, מטרתה היא ללמד את השפה הספרדית, אז Vamos!

במה Spanish Injection שונה משאר היישומים השונים בזירת לימודי השפה? בתור התחלה, האפליקציה היא מעין משחק וכל הלימוד מתבצע באמצעות דו-שיח המשלב את השפה האנגלית, השפה המוכרת כביכול, ואת השפה הספרדית, אותה המשתמש ילמד. למעשה, כל תהליך לימוד השפה מתבצע תוך השתתפות בשיחות חולין בנושאים שונים עם מספר דמויות מצוירות חביבות בתוך בר טיפוסי. כל אחת מן השיחות, תהווה “שיעור” יחיד בדרך לידיעת השפה כאשר דרגת הקושי, מורכבות הנושאים ואוצר המילים יעלו במהלך ההתקדמות בשיחות.

על מנת להסביר בצורה מפורטת את ייחודיות האפליקציה נסביר את אופי השיחות שבמהלכן מתבצע הלימוד כולו. את הדברים הנאמרים על ידי שותפכם המצויר לשיחה, תציג האפליקציה בשטף וללא הסבר, אך כמובן שישנו תרגום שתוכלו לבחור אם להציג אשר יסייע במקרים בהם לא ברורה מילה מסוימת.

את המענה לאותם משפטים, תרכיבו בדרכים משתנות: לעיתים באמצעות השלמה של מילה חסרה במשפט בנוי, ובשלבים מתקדמים יותר בשיחה תיאלצו לסדר בעצמכם מספר מילים לכדי משפט הגיוני או אפילו לתרגם אחד שלם מאנגלית לשפה הספרדית.

תכניות לעתיד

אם תהיתם מהו פשר הזרקור על השפה הספרדית בלבד, Immersia הצעירה, אשר יוסדה על ידי גיא בר-נר, במהלכו של פיתוח מספר יישומים מקבילים ל-Spanish Injection המתמקדים בשפות צרפתית, עברית (!) ואנגלית (עבור דוברי עברית). היישומים הללו יוצעו לשימוש כיישומי אינטרנט דרך חנות היישומים של דפדפן הכרום, ונמצאים כרגע בשלב הבטא, אך תוכלו לנסות אותם כאן.

חשוב לציין כי עוד לפני שחרורה  לחנות הגוגל פליי, דורגה Spanish Injection במקום השביעי מבין אפליקציות בז’אנר החינוך בחנות האפליקציות של אמזון. בנוסף לכך, זכו במקום השלישי בתור יוזמה חינוכית על ידי המרכז ליזמות בתחום החינוך.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים