דיווח: ייתכן ואפל עובדת על iMac בעל רזולוציית 8K אותו תציג בקרוב

לפני כחמישה חודשים הכריזה אפל באופן רשמי על חידוש רענן ומשמעותי למדי לסדרת מחשבי ה-AIO של החברה, כשהציגה את ה-iMac 5K, הכולל מסך ברזולוציית 2880×5120 ובגודל 27 אינץ’. כעת, צץ ברשת מידע חדש המציין כי אפל עובדת על דגם ל-iMac שיכיל מסך ברזולוציה של לא פחות מ-4320×7680 (או 8K).

הדיווח מגיע דווקא ממפוסט בבלוג של מחלקת המסכים של החברה, LG Display, ומציין באופן מפורש כי אפל כבר הכריזה על iMac בעל רזולוציית 8K, זאת למרות שלא נשמע כל דבר הכרזה או אף דיווח או שמועה בנושא זה במהלך החודשים האחרונים. במסר שנכתב ע”י LG Display כחלק מהצגתם את טכנולוגיית מסכי ה-8K באופן כללי, נכתב: “אפל כמו כן הכריזה שהיא תשחרר בהמשך השנה iMac 8K, עם מסך בעל רזולוציה גבוהה מיוחד”.

לא בדיוק ברור מה גרם למחלקה האחראית על המסכים ב-LG העולמית לכתוב זאת, אך סביר להניח כי לא מדובר בדבר שסתם נזרק אל האוויר. LG ידועה בתור אחת מן ספקיות המסכים היותר גדולות בעולם, ואפל מרבה להשתמש במסכי החברה לרבים ממכשיריה ומחשביה. על כן, ייתכן ו-LG מעודכנת בתוכניות העתידיות של החברה ומודעת לפרטים אליהם אנו טרם נחשפנו.

את הפוסט, שפורסם ב-30 במרץ, הספיקה LG Display להסיר מהאתר לאחר שהתגלה נושא מסך ה-8K של מחשב האיימק. תוכלו לצפות בתמונת המסך המופיעה מטה המכילה את החלק הרלוונטי, שצילמנו מבעוד מועד. באם אתם מעוניינים, צירפנו גם את המסמך המלא שפירסמה החברה והוא מופיע בסוף הכתבה.

את מסכי ה-8K של LG חשפה החברה כבר בתערוכת CES בלאס וגאס השנה וישנה אפשרות כי במידה ואכן תשחרר אפל iMac בעל מסך ברזולוציית 8K, תהיה זו LG  שתקח אחריות על ייצור המסכים למחשב ה-AIO. ברשת אמנם לא נחשפו עד עתה פרטים אודות iMac חדש עליו אפל עובדת, אך סביר להניח שעם התקרבותנו לרבעון האחרון של השנה, עשויה אפל להציג את השדורג לליין ה-iMac של החברה, אז יתקבלו גם פרטים נוספים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים