גולן טלקום משדרגת את נפחי הגלישה בחבילות הסלולר

ספקית הסלולר גולן טלקום הודיעה היום (א’) על שדרוג חבילות “הכל כלול” שלה עם נפחי גלישה גדולים יותר וללא תוספת תשלום. גולן טלקום משדרגת את החבילות עבור לקוחות פרטיים ועסקיים. ללקוחות הקיימים ישודרגו החבילות באופן אוטומטי החל ממחזור התשלום הקרוב.

המנויים בחבילת גולן טלקום שעלותה 59 ש”ח לחודש ללא הגבלה יהנו כעת מנפח גלישה של 10GB במקום 6GB שהיה נהוג עד כה. חבילת גולן טלקום הכל כלול גם בחו”ל המוצעת במחיר 99 ש”ח לחודש זוכה לגידול משמעותי בנפח הגלישה, שיעמוד כעת על 20GB במקום 6GB שהוצעו עד כה (נפח הגלישה בחו”ל, הכלול בחבילה, נשאר בנפח 6GB). חבילת גולן טלקום לעסקים זוכה גם כן לשדרוג במחיר ללא הגבלה של 25 ש”ח לחודש (בנוסף לתשלום קבוע של 250 ש”ח בחודש) עם נפח גלישה של 20GB.

בנוסף, החבילה המוצעת במחיר 37 ש”ח לחודש ללא הגבלה, כוללת כעת נפח גלישה של 6GB במקום 3GB. חבילת 37 ש”ח כוללת שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה וכן מאפשרת קו שני (עד 5 קווים נוספים) עבור 18 ש”ח בחודש, גם בו נפח הגלישה עלה ל-6GB במקום 3GB.

במקביל למהלך של גולן טלקום, מציעה שלוחת הדיסקאונט 012mobile של ספקית הסלולר פרטנר (אורנג’) חבילות ללא הגבלה במחיר 49 שקלים עם נפח גלישה 6GB ועד 1000 דקות שיחה לחו”ל וחבילה נוספת בעלות 69 שקלים בחודש, גם היא ללא הגבלת שיחות והודעות SMS ועד 10GB גלישה ו-1000 דקות שיחה לחו”ל.

חברת גולן טלקום ממשיכה לבלוט כאחת מספקיות הסלולר האגרסיביות בשוק עם חבילות מגוונות ומהאטרקטיוביות ביותר. חשוב להזכיר, שכל החבילות כוללת שימוש ברשת הדור הרביעי (LTE) ללא עלות נוספת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים