דיווח: תמונות יח״צ של ZTE Nubia Z9 בעל מסך קמור דלפו לרשת

היצרניות הסיניות לא מפסיקות להפתיע, כשהפעם זו דווקא ZTE, עליה דיווחנו רק לפני כשבועיים כשהכריזה באופן רשמי על ה-Nubia Z9 Mini וה-Nubia Z9 Max. כעת נראה כי מכינה עבורנו סמארטפון פרימיום חדש, ה-Nubia Z9. זה צפוי להכיל מסך קמור המתפרש על שולי המכשיר הצדדים, בדומה ל-Galaxy S6 Edge.

במהלך השבועיים האחרונים צצו ברשת תמונות ודיווחים אודות סמארטפון חדש מבית ZTE בעל עיצוב יוקרתי וחדשני, הכולל בין היתר מסך קמור הנוטף על שולי המכשיר הצדדיים, בדומה לתצורת המסך ב-Galaxy S6 Edge שהושק זה עתה בישראל. זאת כמובן לצד מפרט טכני מתקדם, הצפוי לכלול על פי הדיווחים מסך בגודל 5.5 אינץ׳ ברזולוציית 2560×1440, ערכת שבבים מתומנת ליבות מסוג Snapdragon 810 או לחילופין Snapdragon 808 המכילה 6 ליבות.

עוד יכלול המפרט זיכרון פנימי של 3GB RAM או 4GB RAM ואף קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע, שיוטמע בכפתור הבית. איכות החומרים מהם יורכב המכשיר נראת גבוהה למדי, כאשר נראה כי מכיל מסגרת מתכת איכותית לצד גב שייתכן ויהיה עשוי זכוכית, על פי התמונות. במידה ואכן יושק, תהיה זו הפעם הראשונה בה משיקה יצרנית סינית מכשיר בעל מסך גמיש, שכן מדובר בשחזור קרוב למדי ל-Galaxy S6 Edge של סמסונג המופץ כעת ברחבי העולם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים