מאפס לאינסוף: המסע שעברה סמסונג מה-Galaxy S ועד ל-Galaxy S6

קרוב ל-5 שנים חלפו להן מאז הכריזה סמסונג על מה שנקרא בימים אלה ה”אייפון קילר” הראשון מתוצרתה, Samsung Galaxy S, שהיווה את יריית הפתיחה האמיתית בתחרות הנצחית מול אפל על הסמארטפון הטוב והמתקדם ביותר. כעת, מפרסמת ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית סרטון תדמית חדש, המציג את התקדמותה מרחיקת הלכת של סדרת הדגל Galaxy S.

סרטון שהתפרסם בערוץ היוטיוב Samsung Tomorrow, מציג את התקדמות הסדרה המצליחה מהמכשיר הראשון בה, ה-Galaxy S, ועד למכשירי הדגל הנוכחיים של החברה, שבימים אלו החלה מכירתם בישראל, ה-Galaxy S6 ו-Galaxy S6 Edge.

אין ספק שסמסונג הצליחה לעשות שינוי משמעותי בתפיסתה לאורך השנים. היא התחילה את דרכה בעולם מסכי המגע והסמארטפונים ומיהרה להתחרות בקטגוריה החדשה אותה פתחה אפל כשהציגה סמסונג את ה-Samsung TouchWiz F480 אי שם ב-2008, אך הבינה במהרה שזה פשוט לא זה.

Samsung-TouchWiz-F480
Samsung TouchWiz F480

שנתיים לאחר מכן, ב-2010, הושק לו מכשיר ה-Galaxy S הראשון בסדרה שזכה להכיל בקירבו מפרט מתקדם ביותר דאז, כשכלל מעבד בעל ליבה אחת בתדר שעון 1GHz ומסך בגודל 4 אינץ׳ אותו אנו כבר לא רואים גם בסמארטפונים לשוק הנמוך.

לאחריו באו ה-Galaxy S2, שהציג מעבד שתי ליבות ומסך גדול יותר, ה-Galaxy S3 שהיווה את שיאה של הטכנולוגיה בתקופה זו כאשר כלל מסך גדול במיוחד ברזולוציית HD ומעבד מרובע ליבות, שבימים אלו נראה רק במחשבים מתקדמים. ה-Galaxy S4 ו-Galaxy S5, שהציגו לראשונה מעבדים מתומני ליבות ושברו שיאים במכירות החברה וסייעו באופן משמעותי להפיכתה ל״יצרנית הסמארטפונים הגדולה בעולם״ במהלך 2013.

לכל אורך השנים השתמשה סמסונג בפלסטיק שהרגיש יחסית זול לצורך ייצור כל מכשירי הדגל שלה, אך השנה החליטה סוף סוף להקשיב לדרישות משתמשיה ולייצר מכשיר פרימיום שגם מרגיש ונראה ככה. ה-Samsung Galaxy S6 ו-S6 Edge מציגים איכות חומרים גבוהה במיוחד שבחלקם הקשמי ובחלקם האחורי נמצאת זכוכית ומקיפה אותם מסגרת אלומיניום יוקרתית. מדובר בשינוי הגדול ביותר אותו ביצעה החברה לאורך חמש השנים האחרונות המכינים אותה לתחרות הקשה הצפויה בשנים הבאות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים