דיווח: דגם משודרג של Sony Xperia Z4 יושק בסוף חודש מאי

התאכזבתם ממכשיר הדגל החדש עליו הכריזה אתמול חברת סוני היפנית? – אם תשובתכם חיובית, הרשו לנו לבשר לכם שאולי עוד לא הגיע הזמן לחפש תחליפים. דיווח חדש טוען שסמארטפון ה-Xperia Z4 שנחשף אתמול באופן מסתורי ושקט, מיועד בעבור השוק היפני בלבד, ושמכשיר פרימיום נוסף יושק ככל הנראה בסוף החודש הבא.

את הדיווח המסקרן מספק אתר הטכנולוגיה הרוסי Hi-tech mail, אשר לטענתו צפויה סוני להכריז בסופו של חודש מאי על מכשיר סמארטפון נוסף, בעיצוב זהה לזה של Xperia Z4. מקורותיו של האתר לא מצליחים לספק פרטים קונקרטיים אודות המוצר, אך הם טוענים שיגיע עם מפרט משודרג (מסך ברזולוציית Quad HD?) ומיתוג שונה, בכדי שניתן יהיה להבדיל בין שני הדגמים.

מהלך דומה לזה שמתאר הדיווח הרוסי ביצעה יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית HTC שהכריזה מוקדם יותר החודש על One M9 Plus, גרסה גדולה ופונקציונאלית יותר של מכשיר הדגל שלה. אולם בעוד שהמכשיר המשודרג של HTC מיועד בעבור שוק מאד ספציפי, המצב אצל סוני עשוי להיות הפוך, כאשר הדגם המשודרג הוא זה שייועד לתפוצה בין לאומית.

Xperia Z4, נזכיר, מגיע עם מפרט מתקדם הכולל מעבד מתומן ליבות על גבי ערכת השבבים Snapdragon 810, מסך 5.2 אינץ’ ברזולוציית Full HD וטכנולוגיית Triluminios, מצלמת 20.7 מגה-פיקסל וסוללה בקיבולת 2930mAh.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים