הוכרז: LG G Stylo – מכשיר שוק ביניים עם מסך 5.7 אינץ’ ועט סטיילוס

קרדיט תמונה: יח”צ LG

בשבועות האחרונים שמענו לא מעט אודות סמארטפון בעל עט סטיילוס שיגיע מבית LG, ומספר השערות אף רמזו כי יהיה זה ה-LG G4. הבוקר (ד’), שישה ימים לפני ההכרזה על מכשיר הדגל של החברה הדרום קוריאנית, מכריזה LG על סמארטפון חדש לשוק הביניים הכולל עט סטיילוס מותאם ועונה לשם LG G Stylo.

ה-G Stylo מגיע אלינו כממשיך דרכו של ה-LG G3  Stylus שהוצג בשנה שעברה. בדומה לו, גם ה-G Stylo מגיע עם מפרט המותאם לשוק הביניים ועט סטיילוס מותאם, כאשר הפעם הוא כולל מסך גדול יותר בעת תצוגת 5.7 אינץ’ ברזולוציית 720P היוצרת צפיפות פיקסלים של 258ppi (לעומת 200ppi ב-G3 Stylus).

קרדיט תמונה: יח"צ LG
קרדיט תמונה: יח”צ LG

את כוח העיבוד תספק למכשיר ערכת השבבים Snapdragon 410 מבית קוואלקום, בה מוטמע מעבד מרובע ליבות בתדר שעון 1.2Ghz, סוללת 3000mAh הניתנת לשליפה ומערך מצלמות הכולל מצלמה קדמית ברזולוציית 5 מגה-פיקסל ומצלמה ראשית ברזולוציית 8 מגה-פיקסל.

זכרון המכשיר עומד על 1.5GB RAM, בניגוד ל-1GB ב-G3 Stylus ונפח האחסון הינו בגודל 8GB, כאשר יאפשר הרחבה באמצעות כרטיס MicroSD (עד 2TB, לפי LG, אף שרק לאחרונה הכריזה סנדיסק על הכרטיס בעל הנפח הגדול ביותר עד כה, בגודל 200GB).  מערכת ההפעלה שתרוץ על המכשיר תהיה Android 5.0 Lollipop.

המכשיר החדש כולל מספר חיישני In-Cell Touch הנמצאים במסך המכשיר וצפויים לשפר את רגישות מסך המגע, ככל הנראה על מנת לשפר את חווית השימוש בעט. שמו של המכשיר נובע משתי סיבות, על פי הודעת החברה: Stylo – סטייל, עיצוב (Stylish Design) ועט סטיילוס.

צ’ו ג’ון-הו, נשיא LG, מסר כי המכשיר נועד לאלו המעוניינים במסך גדול וביצועים מתקדמים, לצד תג מחיר נמוך. טרם ברור האם המכשיר יופץ בהשקה כלל עולמית או שמא יופנה באופן ספציפי לקהל היעד הדרום קוריאני של החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים