דיווח: סמסונג מתכננת מערך צילום כפול לסמארטפון שיושק במהלך 2016

תמונה: גאדג’טי

את מערך המצלמות הכפול ראינו בשנים האחרונות בעיקר מבית HTC, כשזו הכירה לנו ב-2011 את ה-HTC EVO 3D, אשר כלל זוג מצלמות לצילום בתלת מימד. היצרנית הטיוואנית עשתה זאת שוב כשהציגה לפני כשנה את ה-HTC One M8, בעל זוג מצלמות – האחת לצילום תמונות וסרטונים ואילו השנייה שימשה כחיישן עומק לצורך שימושים שונים לאחר צילום התמונה, ביניהן ביצוע פוקוס מחדש בנקודות שונות בתמונה ועוד.

דיווח חדש המגיע היישר מדרום קוריאה, חושף כעת כי ענקית הטכנולוגיה סמסונג עובדת על מערך מצלמות כפול, אותו ייתכן ותממש בסמארטפון חדש במהלך 2016. טרם ברור באיזה שלב בדיוק נמצא מערך הצילום עליו עובדת סמסונג, אך מקורות יודעי דבר ציינו כי לחברה ארבעה קונספטים שונים הנוגעים למערך הצילום בבדיקה, וכי הוא מצפה שהיצרנית אכן תממש את אחד מהם.

עוד מוסר הגורם כי אם וכאשר תממש סמסונג את המערך החדש, יהיה זאת במהלך המחצית הראשונה של 2016. לא נמסרו פרטים האם  החברה מתכננת לממש זאת במכשיר הדגל שלה ל-2016, ה-Galaxy S7, הצפוי לראות אור גם הוא במחצית הראשונה של השנה הבאה. לאחרונה נמסר כי סמסונג מתכננת ייצור של 8 מיליון מסכים בחודש עבור ה-Galaxy S7 טרם השקתו בשנה הבאה, ונראה כי החברה אכן עשויה להפתיע אותנו שוב גם בצד מערך הצילום.

האם מדובר בגימיק שחלף זמנו או שמא בפונקציה אותה הייתם רוצים לראות בסמארטפון הבא שלכם? שתפו אותנו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים