מיקרוסופט מציגה: סמארטפונים מבוססי Windows 10 יוכלו לשמש כ-PC

אחת היכולות הבולטות ביותר שחשפה מיקרוסופט אמש (ד’) עם פתיחת כנס המפתחים Build 2015 היא Continuum for Phones. יכולת ההמשכיות של מיקרוסופט עשויה לצמצם באופן משמעותי את הפער בין המחשב לסמארטפון, כאשר תאפשר לבעלי סמארטפונים המריצים את מערכת ההפעלה Windows 10 להפוך את מכשירם למחשב אישי (PC) עם גרסה דומה מאוד של מערכת ההפעלה החדשה.

Continuum for Phones תכנס לפעולה כאשר המשתמש יחבר את הסמארטפון למסך גדול. צורת שימוש זו תציג למשתמש שולחן עבודה והאפליקציות יותאמו לגודל המלא של המסך. “מה שאנו מנסים להציג כאן היום, הינו החזון המיוחד שלנו אודות סמארטפונים ואפשרותם לספק חווית PC מלאה”, אמר ג’ו בלפור, סגן נשיא במיקרוסופט. המשתמש יוכל להמשיך לעבוד על הסמארטפון כרגיל גם כאשר הוא מחובר למסך חיצוני ובכל עת המידע זמין בין שני מצבי התצוגה.

מיקרוסופט מאפשרת למפתחים לייצר אפליקציות מסוג זה באמצעות כלי הפיתוח החדשים ל-Windows 10, כאשר גרסה אחת של האפליקציה תרוץ על הסמארטפון, הטאבלט או המחשב האישי, זו תשנה את התצוגה בהתאם לגודל המסך עליו מוצגת. עוד ציין בלפור כי היכולת החדשה לא תהיה זמינה למכשירי Windows Phone הקיימים היום בשוק, כאשר לסמארטפונים עליו תרוץ תדרש תמיכה במסך הכפול. Windows 10, על פי הדיווחים האחרונים, צפויה לצאת לציבור הרחב כבר בחודש יולי הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים