נגן הוידאו VLC מקבל אפשרות להפעלת סרטוני וידאו ברקע במכשירי אנדרואיד

יישום ניגון הוידאו VLC הינו אחד מנגני הוידאו הפופולריים ביותר על גבי הסמארטפון, הטאבלט או במחשב, הרבה בזכות התמיכה שלו באינספור פורמטים וממשק קל ונוח לתפעול. לאחרונה אף שוחררה גרסה חדשה עבור משתמשי iOS זו פעם נוספת, לאחר שהוסרה מחנות האפליקציות בעת שהופצה מערכת ההפעלה iOS 8, כשבנוסף שוחררה לראשונה גם למשתמשי אנדרואידWindows RT , Windows Phone ,Android TV ועוד.

כעת, משחררת החברה את גרסה 1.3.2 למשתמשי מכשירים מבוססי אנדרואיד, המציגה מגוון שיפורים, עדכונים ושינויים לנגן האהוב. ראשית, מציגה הגרסה החדשה מספר שינויים לממשק נגן המוזיקה שנמצא באפליקציה, עם הוספתה של תצוגת אלבומים, מנהל קבצים חדש, מנוע חיפוש מתקדם יותר ועוד.

מלבד שינויי הממשק, מוסיפה מפתחת האפליקציה, VideoLan, גם פיצ’ר חדש ומועיל במיוחד, שיאפשר למשתמש להמשיך ולשמוע את הסרטים המתנגנים ברקע, גם כאשר ייצא מהאפליקציה. הפונקציה החדשה, שתכנס לפעולה לאחר שהמשתמש יגדיר זאת בעמוד ההגדרות באפליקציה, תאפשר למשתמש לצאת מכל סרטון בו נמצא ולהמשיך לשמוע את פס-הקול המתנגן ברקע, ללא עצירת הוידאו שהייתה מתרחשת עד עתה.

את האפליקציה ניתן להוריד מחנות ה-Google Play ללא עלות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים