סמסונג וסמסונייט עובדות על פיתוח מזוודה חכמה

Robert Couse-Baker / flickr

בהתפתחות עולם הטכנולוגיה זכינו לא פעם לראות מוצרים שזכו לפיתוחים חדשים ושולבו בהם בין השאר חיישנים, קישוריות ופיצ’רים שלא היו מביישים שום סמארטפון מתקדם. כעת, בשיתוף פעולה בין חברת סמסונג וסמסונייט, צפויות שתי החברות לפתח מזוודה חכמה, שסביר להניח שתהיה כבדה יותר, יקרה יותר אך גם נגישה הרבה יותר.

המזוודה שישיקו שתי החברות תכלול זיהוי מיקום, התראות ישירות לסמארטפון, מעקב GPS במצב אמת, ואזהרות בה המזוודה זזה ממקומה. בנוסף, תעבוד סמסונייט עם חברות תעופה שונות על מזוודה שתוכל לבדוק את עצמה ולעדכן את חברת התעופה על משקל הכבודה, היעד וחברת התעופה עימה טס הנוסע, ואשר אליה צריכה המזוודה להגיע.

אם חשבתם שזו רק ההתחלה, טעיתם. חברת סמסונג, מנגד, תנסה לייצר מזוודה שתנוע ותעקוב בכוחות עצמה אחרי הנוסע בשדה התעופה ובמקומות נוספים. מדובר, כמובן, בטכנולוגיה מסורבלת, יקרה שגם במידה ותצא אל הפועל, עשויה להיות רוויה בתקלות. אם לא די בכך, יש לצפות כי המזוודות החכמות לא יהיו זולות ונגישות לכל כיס. אחרי הכל, תקלה קטנה יכולה לעלות לכולנו בטיול וכמובן באובדן חפצים ועלויות תיקון גבוהות.

בינתיים, תיירים ואנשי עסקים הטסים למקומות שונים בעולם ימשיכו להשתמש במזוודות הטובות והישנות, עד שהטכנולוגיה תצליח לשנות אותן באופן שיספק את צרכי הנסיעה הבסיסיים של כולם בדרך הטובה ביותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים