הודלף: Samsung Z2 – סמארטפון שוק נמוך עם מערכת ההפעלה Tizen

תמונות מודלפות מציגות סמארטפון חדש וייחודי מבית סמסונג. הסמארטפון, שעונה לשם Samsung Z2, מיועד עבור השוק הנמוך ובתוכו פועמת מערכת ההפעלה האלטרנטיבית Tizen.

Tizen היא מערכת הפעלה בקוד פתוח שפותחה ע”י מספר חברות טכנולוגיה מובילות ברחבי העולם. בין החברות שתרמו לפיתוח המערכת תמצאו את אינטל, סמסונג, וואווי, פוג’יטסו ופנסוניק. סמסונג היא אחת התורמות העיקריות לפרוייקט, והיא משקיעה בו על מנת שתהיה לה “תוכנית גיבוי” במקרה ותרצה לנטוש את אנדרואיד, שנמצאת תחת שליטתה של גוגל.

לפי חרושת השמועות, ה-Samsung Z2 צפוי להציע מפרט צנוע למדי שיכלול מסך ברזולוציית 540 על 960 פיקסלים, 1GB של זיכרון פעולה (RAM), וסוללה בקיבולת 2000 מיליאמפר לשעה. מערכת ההפעלה תהיה Tizen 3.0 שתגיע עם ממשק משתמש חדש ומשופר.

ההשקה צפוייה להתרחש במחצית הראשונה של שנת 2015, כלומר בחודשיים הקרובים, כאשר שמועות קודמות בנושא ציינו כי סמסונג עשויה להכריז על מכשיר מבוסס Tizen חדש, אף שהקודם הוצג רק בתחילת השנה. עד כה לא הושקו מכשירים רבים בהם פועלת מערכת ההפעלה האלטרנטיבית Tizen. רשימת המכשירים הצנועה כוללת מצלמה דיגיטלית, סמארטפון ה-Samsung Z1, שני שעונים חכמים ומספר טלוויזיות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים