מסתמן: גרסה M של מערכת ההפעלה אנדרואיד תוכרז ב-28 במאי

תמונה מקורית: Alex, עריכה: גאדג’טי

גרסת Lollipop של מערכת ההפעלה אנדרואיד עדיין מדשדשת אי שם מאחור, ובגוגל, כך נראה, כבר נערכים להצגתה של הגרסה הבאה. באתר הבית של כנס המפתחים השנתי Google I/O, התגלתה אתמול (ד’) התייחסות גלויה לגרסה בשם Android M. על אף שהפרסום הוסר במהרה מהרשת, ניתן לומר כמעט בודאות שהחברה תכריז על גרסה זו במהלך אירוע הפתיחה של הכנס, שיתקיים ביום חמישי ה-28 במאי.

השם Android M הופיע כחלק מתיאורו של עדכון עתידי בעבור חבילת Android for Work, המאגדת תחתיה אפליקציות ארגוניות מבית החברה (כמו לוח שנה, דואר אלקטרוני וניהול מצגות) הפועלות בסינרגיה מושלמת הודות לשימוש במסד נתונים משותף. לא ברור מה תהיה תרומתה של מערכת ההפעלה החדשה לסינרגיה הזו, אך הבחירה של גוגל לבצע קפיצה מהאות L לאות M ייתכן שמעידה על שינויים משמעותיים.

Mה אנחנו יודעים?

לא רבות הן השמועות על הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה מבית גוגל. כמה פעמים בעבר נשמעו דיווחים על כך שבחברה בוחנים שינוי גדול במערך ההתראות של הפלטפורמה, אולם אנחנו עדיין לא יודעים לומר אילו שינויים יבוצעו. בצד העיצוב של ממשק המשתמש לא צפויות חדשות של ממש, שכן רק בשנה שעברה הציגה גוגל את שפת העיצוב החדשה Material Design שזוכה לאהדה רבה בקרב המפתחים ומשתמשי הקצה.

Android-M-google-io-website

עכשיו כשהאות ניתן, סביר להניח שדיווחים נוספים אודות הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה יצוצו כבר בימים הקרובים. ואולם, אם נסתמך על כך שכמו בשנה שעברה, תבחר גוגל לנצל את הבמה הגדולה ביותר שלה בשנה למען הצגת הדור הבא של אנדרואיד, הרי שלא נותר הרבה זמן לחכות עד להרכזה הרשמית שתחשוף חלק גדול מן הפרטים.

מהן הציפיות שלכם מהגרסה החדשה של אנדרואיד?

[interaction id=”554af9c5103be6e0708c7947″]


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים