הוכרז: HTC J Butterfly HTV31 – בעל מסך 5.2 אינץ’ ברזולוציית Quad HD

בשוק היפני והסיני הצרכנים מרוצים, בשאר הגלובוס מעט פחות: לאחר שהכריזה על מכשיר הדגל החדש מבית ייצורה, ה-One M9, הציגה HTC גרסה נוספת למכשיר עם ה-One M9 Plus שמכיל מפרט מעט משודרג ואף כלל קורא טביעות אצבע ומסך ברזולוציית Quad HD, אך זה מופנה לשוק הסיני בלבד.

כעת, מכריזה HTC על ה-J Butterfly HTV31, הכולל מפרט מתקדם אך מופנה לשוק היפני בלבד, נכון לעכשיו. המכשיר החדש לסדרת ה-Butterfly יכיל את ערכת השבבים Snapdragon 810 הכוללת מעבד מתומן ליבות, זיכרון 3GB RAM, סוללת 2700mAh וחריץ להרחבת הזיכרון בעד 200 גיגה נוספים.

מסך המכשיר הינו בגודל 5.2 אינץ’ ובעל רזולוציית 2560X1440, המספקים צפיפות פיקסלים הנמדדת ב-565PPI. ה-HTC J Butterfly החדש מציג מבנה פלסטיק חלקלק, בניגוד לאלומיניום הנוכח ב-One M9, ומאפשר למשתמש לבחור בין  במספר וריאציות שונות לצבעו – כחול כהה, לבן ואדום. עוד שונה מן ה-M9 ו-M9 Plus היא עמידותו במים.

HTC-J-Butterfly-KDDI-back

לא מעט מתשומת הלב שלנו מקבל מערך הצילום במכשיר. המצלמה האחורית של המכשיר כוללת חיישן 20.7 מגה פיקסל ועובדת במערך ה-Duo אותו הכירה לנו HTC עם ה-One M8. המצלמה הקדמית של המכשיר תכיל חיישן ברזולוציה העומדת על לא פחות מ-13 מגה פיקסל, לעומת מצלמת ה-Ultra Pixel ברזולוציית 4 מגה פיקסל הנמצאת בחלקו הקדמי של ה-One M9.

נראה כי HTC  החליטה שלשחרר לשוק העולמי מכשיר בעל מפרט טכני סטנדרטי ואף מעט מיושן, כשאת מיטב השקעתה דווקא סיפקה למכשירים המופנים לקהלים ספציפיים, השוק הסיני עם ה-M9 פלוס והשוק היפני עם ה-J Butterfly – כאשר שני אלו לא צפויים לראות השקה גלובלית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים