צפו בוידאו מתוך פרק הפיילוט לסדרה סופרגירל שתעלה לשידור בנובמבר

נראה כי רשת CBS שמה מבטחה בסדרת “סופרגירל” החדשה. הסדרה משובצת לימי שני בשעה 20:00, שעת פריים טיים בארצות הברית. כמו כן, תהיה זו הפעם הראשונה מאז 1949 שהרשת אינה משבצת תוכנית קומית בזמן הזה, ויש לציין כי “סופרגירל” תוקרן בדיוק ביום ובשעה של “גותהאם”, כך שמן הסתם, שתי הסדרות תהיינה בתחרות.

הרשת שחררה הצצה ראשונה לסדרה באורך של כמעט 7 דקות, בעוד רוב הטריילרים וההצצות הראשונות שראינו עד כה הסתכמו בטריילרים קצרים יותר בני 2-3 דקות. כל החומרים לקוחים, כפי הנראה, מפרק הפיילוט שצולם וזכה לתגובות נאות.

הפיילוט מפגיש אותנו עם קארה בת ה- 24, בת דודתו של קאל-אל (סופרמן\קלארק קנט) שכבר מודעת לכוחותיה העל טבעיים. עד אותו רגע, בחרה קארה לשמור את כוחותיה בסוד, אולם, היא מחליטה לאמץ את יכולותיה וזהותה ולהפוך לגיבורת העל שהיא נועדה להיות. לאחר שהיא הופכת לדמות מוכרת ברחבי העולם, היא מצטרפת לארגון ממשלתי סודי שמטרתו לעצור איומים חוצניים על תושבי כדור הארץ.

את הפיילוט מביים גלן ווינטר שהוא למוד ניסיון בבימוי גיבורי על של חברת DC לטלוויזיה. ווינטר החל את דרכו כצלם טלוויזיה וצילם למעלה מ-90 פרקים בסדרה “סמולוויל”, ועם השנים הוא החל לביים חלק מהפרקים. לאחרונה צילם את רוב הפרקים של “החץ” (32 ליתר דיוק) וביים 6 פרקים, וב”הפלאש” צילם את פרק הפיילוט ואז ביים שלושה פרקים.

“סופרגירל” תעלה לשידור ברשת CBS בחודש נובמבר.

*הפוסט פורסם במקור באתר מולטיוורס


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים