וידאו: טריילר ראשון לסרט “סטיב ג’ובס” שוחרר

טריילר ראשון לסרט הרשמי על פי הביוגרפיה של סטיב ג’ובס, שנכתבה על ידי וולטר אייזקסון, שוחרר היום לרשת. הטריילר לא חושף יותר מידי ומתמקד בהצגת השחקן מייקל פסבנדר בתפקיד הראשי של סטיב ג’ובס. הסרט נכתב על ידי אהרון סורקין ומספק תחושה המזכירה את זו של “הרשת החברתית” (The Social Network), סרט שנכתב גם כן על ידי אהרון סורקין ועליו זכה בפרס אוסקר לתסריט הטוב ביותר.

הציפיות סביב הסרט גבוהות מאוד, שמם של הכוכבים והבמאים הגדולים ביותר נקשר עם הסרט, עד שלבסוף הוחלט ללכת על הבמאי המוערך דני בויל (“נער החידות ממומביי”) וצוות שחקנים הכולל את: מייקל פסבנדר בתפקיד סטיב ג’ובס, סת’ רוגן בתפקיד מייקל וויזניאק, קייט וינסלט בתפקיד ג’ונה הופמן וג’ף דניאלס בתפקיד ג’ון סקאלי.

הטריילר מציג מעט מאוד תמונות מהסרט עצמו שבמהלכן ניתן לשמוע אנשים ברקע שאומרים דברים טובים ורעים על סטיב ג’ובס, כמו גם כמה מילים שלו עצמו. התחלת ההפקה של הסרט הייתה מקרטעת, מייקל פסבנדר נחשב לאחד משחקני האופי העולים בהוליוויד, אמנם הוא רק הבחירה השנייה לתפקיד שכבר נלקח על ידי כריסטיאן בייל (טרילוגיית “האביר האפל”) וזמן קצר לאחר מכן ויתר עליו. בייל נחשב גם כן לשחקן אופי מחוייב במיוחד, שגם הדימיון שלו לסטיב ג’ובס רב יותר.

הסרט “סטיב ג’ובס” צפוי לצאת לאקרנים בארה”ב ב-9 באוקטובר 2015 ואנחנו מאוד סקרנים לראות את התוצאה הסופית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים