גוגל מציגה: ציוצים מטוויטר בתוצאות מנוע החיפוש במובייל

גוגל משיקה באופן רשמי פיצ’ר חדש למנוע החיפוש של החברה, המאפשר את הצגתם של ציוצים מתוך רשת המיקרובלוגינג טוויטר בחיפושים המתבצעים במכשירים ניידים. הפיצ’ר החדש יאפשר למשתמשים לחפש ציוצים מטוויטר ישירות דרך גוגל, כשאלו יוצגו בראש תוצאות החיפוש.

לדוגמה, במידה ותחפשו בגוגל Gadgety Twitter, יוצג לכם חשבון הטוויטר של האתר ומתחתיו הציוצים האחרונים של העמוד. בהמשך תוצאות החיפוש יוצגו החדשות ושאר התוצאות הרלוונטיות.  כמו כן, יוכלו המשתמשים לחפש מילות מפתח ספציפיות ואף האשטאג ספציפי, ותוצאות מטוויטר יוצגו ישירות בתוצאות החיפוש.

ארדן הראק, מנהל מוצר בגוגל ציין כי:

זוהי דרך נפלאה לקבל מידע בזמן אמת כאשר משהו קורה וזו עוד דרך בעבור ארגונים ואנשים המשתמשים בטוויטר להגיע לחשיפה עולמית ברגעים המתאימים ביותר.

הפיצ’ר החדש יהיה זמין עוד היום, אך ורק לגולשים באפליקציית Google Search או בכל דפדפן תחת הכתובת google.com בלבד, כשבהמשך יצטרפו באופן הדרגתי עמודי גוגל נוספים ממגוון ארצות ושפות. כמו כן, הפיצ’ר זמין למשתמשי המובייל בלבד (טאבלטים וסמארטפונים), לאנדרואיד ול-iOS כאחד, ובהמשך תציג אותו גוגל גם למשתמשי המחשבים הנייחים והניידים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים