טיזר לקראת חשיפתו של Meizu m2 note מבטיח שינוי מהפכני במקש הבית

יצרנית הסמארטפונים הסינית Meizu תקיים ביום שלישי הקרוב אירוע הכרזה במיוחד שבמהלכו היא צפויה לחשוף באופן רשמי את סמארטפון ה-m2 note, ממשיך דרכו של m1 note המוצלח אותו השיקה החברה בחודש ינואר האחרון. המכשיר החדש יציע מפרט טכני מכובד וכנראה שגם תג מחיר נוח מאד, אך במייזו בוחרים לשים כרגע את הדגש על צד אחר לגמרי.

על פי תמונת טיזר שפורסמה בכמה מעמודי הפייסבוק הרשמיים של החברה, נראה שסמארטפון ה-m2 note יציג חידוש מהפכני כחלק ממקש הבית הממוקם מתחת למסך. בתמונה נראים שני מכשירים זהים, כשבאחד מופיע לחצן המגע הקפסטיבי ששולב ב-m1 note (כמו גם במכשירים אחרים שלה), ובשני ממוקם סימן שאלה במקום מקש הבית. כותרת התמונה, כאמור, מבטיחה מהפכה.

שמועות שקדמו לפרסום תמונת הטיזר טענו כי m2 note יגיע עם חיישן ביומטרי לקריאת טביעות אצבע, אולם קשה לנו להאמין שהחברה תבחר למתג כמהפכה את שילובו של חיישן שכזה, שכן רבות הן היצרניות שעשו זאת לפניה. ייתכן מאד שמקש הבית החדש (אם יהיה כזה), יציע פונקציונליות נוספת שעוד לא הכרנו.

meizu-m2-note-logo

עוד נוסיף שעל פי המידע שנחשף באתר האינטרנט של מבחן הביצועים הפופולרי GFXBench, יגיע הסמארטפון החדש עם מסך 5.6 אינץ’ ברזולוציית Full HD, מעבד מתומן ליבות על גבי ערכת השבבים Mediatek MT6753, זיכרון RAM בנפח 2GB, מצלמה ראשית עם חיישן 12 מגה-פיקסל המסוגל להקליט וידאו ברזולוציית Ultra HD 4K, ומצלמה משנית עם חיישן 5 מגה-פיקסל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים