סנדיסק מציגה התקן פלאש זעיר בנפח 128GB ומספר מוצרים נוספים

מאפיין הגודל במוצרי טכנולוגיה מסוגים שונים נמצא במגמה לא ברורה, כאשר אנו צופים בהתרחבות מסכי הסמארטפון בהגיעו של כל דור חדש מהם, ואילו עוביים של אותם סמארטפונים, רכיביהם ואביזרי אחסון שונים, חווים את תהליך ההתכווצות באופן מתמיד. דוגמה מוצקה לכך הוא התקן הפלאש החדש מבית SanDisk, המציע נפח אחסון עצום של 128 גיגה-בייט לעומת גודלו המזערי.

ההתקן המדובר הוא למעשה גרסה משודרגת המשויכת לסדרת Ultra Fit של החברה, המציעה שורה של התקני אחסון במימדים קטנים במיוחד. עוד מסרה החברה אודות המוצר הייחודי, כי הוא יוכל לאחסן קבצי סרטים באיכות Full HD באורך של כ-16 שעות שלמות. דבר נוסף המעיד על איכותו הוא כי ביכולתו של ההתקן להעביר קבצים במהירות של 130 מגה-בייט לשניה, נתון מרשים למדי, בהתחשב במימדי גופו יוצאי הדופן, שלפי דברי החברה “קטנים ממטבע”. מחיר התענוג יעמוד על כ-$119.99 (כ-465 שקלים).

SanDisk-Ultra-USB-3-flash drive-256GB

קראו גם: סנדיסק מכריזה: כונן פלאש ראשון בעל חיבור USB Type-C

מלבד להתקן הפלאש הזעיר, מציגה SanDisk גם התקן פלאש בגודל סטנדרטי שיציע אפשרות אחסון בנפח עצום באמת – 256 גיגה-בייט (התקן הפלאש בעל הנפח הגדול ביותר שמציעה החברה), וסדרת כונני SSD ניידים בעלי חיבור מסוג Type-C. התקן הפלאש יישא על גבו תג מחיר בגובה 199.99$ (776 שקלים), ובנוגע לכונני ה-SSD, גרסה התציע נפח של 480 גיגה-בייט תגיע במחי $239.99 (931 שקלים), וגרסתו שבנפח 1.92 טרה-בייט תוצע במחיר גבוה של כ-$999.99 (3881 שקלים).

SanDisk-Extreme-500-and-900-Portable-SSDs


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים