אפל מציגה את Move to iOS – האפליקציה שתקל על מעבר משתמשי אנדרואיד ל-iOS

במהלך כנס המפתחים השנתי שלה, WWDC 2015, זכינו לקבל מאפל אינספור חידושים, שינויים ושידרוגים בכל הנוגע למערכות ההפעלה מבית החברה. עם זאת, דבר קטן ומעניין במיוחד עליו אפל לא התאמצה לפרט במיוחד, הינו אפליקציית אנדרואיד חדשה אותה פיתחה אפל עצמה. האפליקציה החדשה, הנקראת Move to iOS, נועדה על מנת להקל על משתמשי אנדרואיד את המעבר ממערכת ההפעלה המתחרה ל-iOS.

Move to iOS, אפליקציית אפל למשתמשי אנדרואיד תסייע בהעברת כל התמונות והסרטונים, לוח השנה, חשבונות המייל, אנשי הקשר והודעות ישירות ממכשיר האנדרואיד אל האייפון או האייפד. נוסף על כך, תזהה האפליקציה אילו אפליקציות מותקנות על גבי מכשיר האנדרואיד ממנו עובר המשתמש ותציע להורדה באופן אוטומטי כל אפליקציה חינמית, כדוגמת פייסבוק.

אפליקציות נוספות הקיימות בחנות האפליקציות של אפל אך בעבורן יצטרך המשתמש לשלם, יתווספו לרשימת המשאלות לצורך הורדתן במועד מאוחר יותר. כל זאת יוכל המשתמש לבצע באופן אלחוטי וללא צורך בחיבור למחשב.

כך מתכננת אפל לפשט את מעבר המשתמשים מאנדרואיד ל-iOS, כאשר האפליקציה תעבוד על מרבית מכשירי האנדרואיד ותקל באופן משמעותי על המעבר בין הפלטפורמות. על מנת לעשות שימוש בפונקציית העברת הנתונים, ידרשו האייפון או האייפד אותו רכשו המשתמשים ואליו יהיו מעוניינים לעבור להריץ את מערכת ההפעלה iOS 9.

Move to iOS טרם זמינה להורדה וצפויה לראות אור לצד iOS 9 בסתיו הקרוב, ככל הנראה במהלך חודש ספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים