דיווח: iOS 9 מכילה פיצ’ר חבוי המסוגל לגלות היכן יקיש המשתמש על גבי המסך

עם הכרזתה על iOS 9 הציגה אפל לא מעט שינויים מהפכניים כשהציגה את Proactive Assistant, תכונה המאפשרת למערכת ההפעלה ללמוד את המשתמש ובהתאם לכך לסייע לו בביצוע מגוון פעולות. מה שאפל לא טרחה לציין כשהציגה את השיפור הניכר לאופן בו לומד המכשיר את המשתמש, הינו פיצ’ר מיוחד במינו עליו ככל הנראה עובדת החברה ונקרא Touch Prediction, המסוגל לגלות היכן צפוי המשתמש לגעת במסך המכשיר, עוד לפני שכלל הניח עליו אצבע.

הדיווח עולה מתך המסמכים הנוגעים לגרסת הבטא של iOS 9, אותה שחררה אפל למפתחים כבר ביום ההכרזה על מערכת ההפעלה. על פי מסמכים אלו, נראה כי ל-iOS 9 תהיה האפשרות לזהות היכן צפוי המשתמש ללחוץ ובאיזו פעולה עשוי לבחור, כך שמערכת ההפעלה תוכל לטעון את העמוד אליו הוא מעוניין להגיע טרם ניגש אליו. כך, תוכל אפל לצמצם באופן משמעותי את זמן ההמתנה אותו המשתמש נדרש לחכות לפני שמגיע אל המסך אליו ניווט.

נכון לזמן זה ידועים רק רמזים לפונקציה זו, הנמצאים בנבכי מסמכי מערכת ההפעלה, כאשר לא נמסרו כל פרטים, הן ממקורות חיצוניים וכמובן שלא מאפל, בכל הנוגע לכל דרך שהיא בה תצליח iOS 9 לנחש ולגלות על איזה כפתור במסך המכשיר יקיש המשתמש. עם זאת, באמצעות תכונה זו ופיצ’רים נוספים במערכת, עשוי המכשיר להמשיך וללמוד את אופי השימוש של המשתמש וכך, ככל הנראה, ידע לזהות באופן הטוב ביותר היכן יניח את אצבעותיו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים