שמועה: Samsung Galaxy S7 ו-LG G5 יכילו סורק רשתית כאמצעי לזיהוי ביומטרי

סורק רשתית ב-Galaxy Tab Pro 8 של סמסונג

לא מכבר חשף המדליף הסדרתי evleaks@ כי מיקרוסופט מתכננת לשלב בדגם הפאבלט למכשיר הדגל שלה, עליו טרם הכריזה, סורק רשתית (Iris Scanner) שישמש כאמצעי לזיהוי ביומטרי של המשתמש. כעת, מדווח אתר חדשות קוריאני כי ענקיות הטכנולוגיה והסלולר הדרום קוריאניות, סמסונג ו-LG, עומלות על שילוב סורק רשתית בסמארטפונים חדשים עליהן יכריזו בעתיד.

בשנתיים האחרונות התקדם עולם הזיהוי הביומטרי בסמארטפונים בצעדי ענק, זאת לאחר ששילבה אפל סורק טביעות אצבע בסמארטפון הדגל הקודם שלה, ה-iPhone 5S. מאז, יישרה סמסונג קו ושילבה במכשירי הדגל שלה קורא טביעות אצבע. כשזה נוגע לשילוב סורק הרשתית כאמצעי לזיהוי ביומטרי בסמארטפונים, היו אלו ZTE ו-Vivo, שהכריזו בחודשים האחרונים על סמארטפונים המשלבים טכנולוגיה זו כאמצעי לשחרור נעילת המכשיר.

בעולם בו אנו חיים היום הדבר כבר לא נשמע כה תלוש מהמציאות, כך שבמידה ואכן ישנה אמת בדיווח, אנו עשויים לראות סורק רשתית כאמצעי לזיהוי ביומטרי במכשירי הדגל הבאים מבית שתי היצרניות, ה-Galaxy S7 וה-LG G5. חברת LG טרם שילבה במכשיריה כל אמצעי לזיהוי ביומטרי ואין ספק כי הוספתו תהווה צעד מתבקש על מנת ליישר קו מול יצרניות מתחרות, אולם אנו מעט ספקנים כי LG תקפוץ ישירות לשילוב סורק רשתית במכשיריה, טרם תציג קורא טביעות אצבע בעצמה.

ה-Galaxy S7 וה-LG G5 צפויים לראות אור במהלך הרבעון הראשון של 2016.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים