אינטל משיקה מחשבים בעלי טכנולוגיית RealSense לראשונה בישראל

היום (ב’) הכריזה אינטל כי מכירתם של מחשבים המבצעים שימוש בטכנולוגיית RealSense מבית החברה, המאפשרת למשתמשים לתפעל את המחשב באמצעות מחוות שונות, יחלו להמכר, לראשונה בישראל, כבר היום.

טכנולוגיית RealSense, פרי פיתוחו של צוות מפתחים ישראלי ממרכז הפיתוח של אינטל בחיפה, תאפשר למשתמשים לתקשר עם המחשב ולבצע פעולות שונות באמצעות פקודות קוליות, מחוות שונות ועוד, זאת תבצע באמצעות מצלמת תלת מימד זעירה, המחליפה את המצלמה האחורית או הקדמית, מסוגלת לסרוק אובייקטים בתלת מימד ולזהות את הפעולות אותן מבצע המשתמש.

החל מהיום, יחלו להמכר ברשת החנויות באג מספר מחשבים מבית HP, אסוס, דל ולנובו, המבצעים שימוש בטכנולוגיה זו. כחלוצה בתחום, תעמיד אינטל נציגים לצד עמדות התנסות בסניפי באג בתל אביב וירושלים, שילוו את הקונים וידריכו אותם בעניין אופי השימוש המגוון בטכנולוגיה החדשה.

מנהל הפיתוח העסקי באינטל, אילן הוכמן:

אינטל מאמינה שטכנולוגיית RealSense צפויה לחולל מהפכה באופן בו אנשים נמצאים באינטראקציה עם מחשבים באשר הם. המשתמשים במחשבים עם טכנולוגיית RealSense יוכלו לשחק במשחקים ולהפעיל את המחשב באמצעות מחוות גוף, למדוד עצמים בלחיצת כפתור, לייצר אווטרים מושלמים ועוד. כך למשל במטבח – אפשר להפעיל את המחשב באמצעות פקודות קול ומחוות כשהידיים מלוכלכות.

בין המחשבים החדשים אותם תחל באג למכור, נמצא את הדגמים הבאים:

Asus G771JW – נייד הגיימינג ממשפחת ROG מבית אסוס, הכולל מסך בגודל 17.3 אינץ’ ברזולוציית Full HD,  מעבד Intel Core i7, זיכרון RAM מסוג DDR3 הניתן להרחבה עד 16 גיגה, מאיץ גרפי מובנה מסוג Intel HD Graphics 4600 והמאיץ החיצוני מסוג NVIDIA GeForce GTX 960M וכמובן מצלמת RealSense 3D. אלו ימכרו בעבור תג מחיר המתחיל ב-7,320 שקלים.

Asus-G771

Asus N551JQ – יציע למשתמש מסך בגודל 15.6 אינץ’ ברזולוציית 1366×768 או 1920×1080, מעבד מסוג Intel Core i5/i7, זיכרון RAM מסוג DDR3 הניתן להרחבה עד 16 גיגה, מאיץ גרפי מובנה מסוג Intel HD Graphics 4600 וכן חיצוני מסוג NVIDIA GeForce GTX 960M. אלו כמובן, יופיעו לצד מצלמת ה-RealSense 3D. מחיר המחשב הנייד יתחיל מ-5,892 שקלים בעבור הדגם הבסיסי.

קרדיט תמונה: אינטל ישראל
קרדיט תמונה: אינטל ישראל

דגמים אלו יהיו זמינים כבר כעת ובספטמבר תשיק HP את מחשב ה-AIO מדגם HP S Sprout במחיר התחלתי של כ-2500 דולר, כאשר מחשבים ניידים לסדרת HP Envy יגיעו גם הם בספטמבר ובמחיר התחלתי של כ-1325 דולר. לנובו גם היא תשיק מספר מחשבים ניידים, בהם ה-Lenovo Z51 במחיר של כ-990 דולר שיושק באוגוסט, ה-Yoga 500, ה-Yoga ThinkPad 15 וה-ThinkPad E550 שיוצעו ב-$900, ב-$1200 וב-$750 בהתאמה, כולם יהיו זמינים בחודשים אוקטובר-נובמבר. מחשבים נוספים מבית דל גם הם יוצגו בישראל עם טכנולוגיית RealSense.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים