גוגל מאפשרת לבטל מיילים שנשלחו דרך מנגנון Undo Send בג’ימייל

לאחר תקופת בטא שנארכה לא פחות מ-6 שנים, מוסיפה גוגל פיצ’ר חדש לתיבת הדואר Gmail, הנקרא Undo Send ומאפשר לאחזר מייל שנשלח. עד עתה, פיצ’ר זה נמצא תחת איזור “מעבדות ג’ימייל” (Gmails Labs), בו מבצעת גוגל ניסיון לפיצ’רים ופונקציות חדשות אותן היא מעוניינת לשלב בשירותי המייל.

Undo Send מאפשר למשתמשים לבטל את שליחתו של מייל אותו שלחו ובכך למנוע ממנו להגיע ליעדו, זאת במידה והמייל כולל שגיאת כתיב מסויימת או פשוט אם לחצתם בטעות על כפתור השליחה ללא כוונה. עם זאת, תוכלו לאחזר מיילים בטווח של מספר שניות בודדות לאחר השליחה, בהתאם לבחירתכם – 5, 10, 20 או 30 שניות. את הפיצ’ר מאפשרת גוגל על-ידי עיכוב שליחת המייל למספר השניות אותן הגדירו המשתמשים, כאשר בחלקו העליון של העמוד יוצג כפתור “Undo Send” (או ביטול, בעברית) למשך פרק הזמן שהוגדר מבעוד מועד.

Gmail-Undo-Send

על מנת להפעיל את הפיצ’ר, תצטרכו לגשת לעמוד ההגדרות בג’ימייל ותחת קטגוריית “כללי”, תמצאו את ההגדרה “בטל את שלח”. במידה ותאפשרו את הפיצ’ר, תוכלו לבחור למשך כמה זמן תתעכב השליחה ותוכלו להתחרט על כל מייל שישלח. אין ספק שמדובר באפשרות נוחה ושימושית למדי, במיוחד לכל אלו מאיתנו שקרה להם בעבר כי שלחו מייל בטעות לפני שסיימו לעבוד עליו.

לצד התמיכה של שירות ג’ימייל באפשרות ה-Undo Send, מוסיפה גוגל את האפשרות גם לשירות Inbox by Gmail באפליקציות לאנדרואיד, ל-iOS וגם בגרסת הווב של השירות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים