אמיתי או עוד זיוף? יצרנית הרכב Lexus מציגה את ה-Hoverboard

בעתיד הרחוק של שנת 2015 הצליח מרטי מקפליי (“בחזרה לעתיד“, אם עדיין לא ניחשתם) להתחמק מצרותיו לא פעם באמצעות הסקייטבורד המעופף שגנב מילדה קטנה באמצע הרחוב. ה-Hoverboard הפך מאז הצגתו בסרט “בחזרה לעתיד 2” מ-1989 למוצר נחשק שזכה לכותרות כל פעם שמישהו החליט לנסות ולפתח אותו באמת או כבדיה.

יצרנית הרכב לקסוס (Lexus) היא הבאה בתור לקחת חלק בחגיגת ה-Hoverboard ולטענתה היא הצליחה בפיתוח המוצר היכן שכל האחרים נכשלו. החברה פתחה אתר ייעודי עבור הפלא ואפילו הפיקה סרטון וידאו מפתה על מנת לקדם את המוצר החדש, לו היא קוראת Slide.

בחברה מציינים כי ה-Slide עושה שימוש במערך מגנטים על מנת לרחף מעל הקרקע, כאשר מוליכי על המקוררים באמצעות חנקן נוזלי משולבים יחד עם המגנטים על מנת “ליצור את הבלתי אפשרי”.

אף ההתלהבות הגדולה, יש להניח כי גם במקרה הזה מדובר בתעלול שיווקי, אולם בלקסוס עשו עבודה מצויינת בהפקת הוידאו טיזר למוצר, בעיצוב הקונספט שלו ואפילו בדיוקים בצד הטכנולוגי. בסרטון הבא, למשל, תוכלו לראות את השימוש במוליכי על המצליחים לספק ריחוף ואף קיבוע של עצם באוויר בטמפרטורות נמוכות במיוחד:

אז האם מדובר בחלום של רבים מאיתנו שמתגשם או שמא בתעלול יחצני נוסף, מושקע ומרשים למדי של חברה שיודעת בדיוק מה אנחנו אוהבים? תחליטו אתם!

[interaction id=”558ac00b9903ebaf4936c8a6″]

לאתר ה-Lexus Slide


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים