דיווח: LG פיתחה סוללה לשעונים חכמים שתוסיף 4 שעות שימוש נוספות

אין זה סוד שחיי סוללה הינם הבעיה המשמעותית ובין הקשות ביותר בעולם השעונים החכמים בפרט ובעולם המחשוב הלביש בכלל. LG, האחראית על צמד השעונים החכמים המרשימים G Watch R ו-Watch Urban, מעוניינת לפתור את בעיותנו. חטיבת LG Chem של החברה עובדת על סוללה חדשה שתותאם במיוחד בעבור שעונים חכמים ותשפר את חיי הסוללה שלהם באופן משמעותי.

המגזין הקוריאני The Korea Times חושף כי הסוללה החדשה תהיה בצורת משושה ובכך תותאם במיוחד לשעונים חכמים בעלי מסך עגול. הסוללה החדשה תשפר את חיי הסוללה בעד כ-25% לעומת סוללות קיימות בשוק, ובכך תאפשר למשתמשים ל”סחוט” משעונם עד 4 שעות שימוש נוספות.

נראה כי חטיבת LG Chem בענקית הטכנולוגיה מעוניינת להתנסות במגוון צורות הנדסיות, כאשר נמסר בדיווח כי היא עשויה לייצר סוללות בצורת האות L או סוללות מלבניות בעלות חור במרכזן. הסוללה החדשה מבית LG עשויה להשתלב בשעונים חכמים כבר בקרוב, שכן החברה עבדה, לצורך בחינת ופיתוח הסוללה החדשה, לצד יצרנית שעונים חכמים ששמה לא ידוע.

טרם ברור תאריך היעד בו נראה שעון חכם בעל הסוללה החדשה על מדפי החנויות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים