אפליקציית Minute מושקת לקהל הרחב ומודיעה על גיוס של 4 מיליון דולר

יש המון מידע באינטרנט. יש יותר מידי מידע באינטרנט. אנחנו מוצפים מידי יום בכמות גדולה מאוד של מידע שמגיע אלינו דרך רשתות חברתיות, אתרי אינטרנט ובשירותי המסרים המידיים – כל זאת מבלי יכולת לסנן את התכנים הטובים או להגיע לחלק העיקרי בהם. אפליקציה ישראלית חדשה בשם Minute מנסה לקחת את הקונספט המצליח של TL;DR (ארוך מידי, לא קראתי), ולגרום לו לעבוד גם בתחום הוידאו.

הפילוסופיה העומדת מאחורי Minute טוענת כי לכל קטע וידאו יש את רגעי השיא שלו המייצגים את הרגעים הכי מעניינים בסרטון כולו. Minute יודעת לזהות בכל סרטון מה הוא אותו רגע שיא מדובר ומציגה אותו, ורק אותו, באופן ראשוני למשתמש כדי שיוכל לקבל טעימה קצרה מאופי הסרטון. במידה שהסרטון אכן מעניין, המשתמש מוזמן לצפות בגרסתו המלאה וכמובן לשתף אותו בכל פלטפורמה שיחפץ בה.

תהליך בחירת הרגעים המשמעותיים ביותר בכל סרטון הוא מה שהופך את Minute לאפליקציה מעניינת למדי. המפתחים של Minute מסבירים כי תהליך זה מתבצע באופן אוטומטי על ידי אלגוריתמים מתקדמים שפותחו בחברה, אשר יודעים לנתח את התנהגות הצופים ומכך לזקק את החלקים הטובים ביותר.

לאחר שימוש ראשוני וצפיה בכמות לא קטנה של קטעי וידאו מקוצרים שנוצרו על ידי Minute ניתן לומר שהאלגוריתם אכן מצליח לנתח בצורה טובה מאוד את רגעי השיא בכל סרטון. לאחר צפיה בסרטונים המלאים נוכחתי לדעת שאכן הרגעים המעניינים ביותר היו באותן כמה שניות ש-Minute יצרה, ולשמחתי, בסרטונים שכבר הכרתי הפאנץ’ באמת כבר הופיע בסרטון המקוצר.

הבעיה היחידה באלגורתמים היא שלפעמים ישנם סרטונים שלמים “שבונים מתח” או מעבירים רעיון שלם לאורך כל הסרטון וצפיה ברגע השיא – חשיפת מידע חדש, הצגת הטוויסט וכו’ פשוט לא יגרמו למשתמש לצחוק או להבין על מה מדובר. ישנם סרטונים שפשוט חייבים לראות מההתחלה עד הסוף. יהיה מעניין לראות איך, אם בכלל, תטפל Minute בסוגיות שכאלה.

ל-Minute מגיעה גם מילה טובה על ממשק המשתמש המעולה והעיצוב המרשים. בכניסה לאפליקציה יופיעו מספר קטגוריות שונות שמחולקות על פי נושאים ובחירה בכל אחת מהן תפתח רשימה של סרטונים “שנערמו” זה על זה, כאשר הניווט מתבצע בדיוק כמו באפליקציית טינדר – ימינה לסרטון שאוהבים ושמאלה לסרטון שלא. כל סרטון ינוגן באופן אוטומטי והמשתמש יוכל לראות איזה חלק מהוידאו מוצג בפניו, לצפות בגרסה המלאה ולבסוף לשמור את הסרטון ברשימת המועדפים.

Minute נוסדה בשנת 2013 ע”י עמית גולן, ארז אליעד, מעוז מלמד, וניק לניאדו וכוללת כעת 11 עובדים בתל אביב ועוד 7 בחו”ל. החברה, שהשיקה את האפליקציה זה עתה, הודיעה גם על השלמת סבב הגיוס הראשון שלה שעמד על כ-4 מליון דולר בסה”כ. הגיוס יסייע לחברה לשפר ולשכלל את טכנולוגיית הוידאו של Minute מה שיעזור לה להשיג שיתופי פעולה נוספים עם מפרסמים – מקור ההכנסה העיקרי של החברה.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן.

לגרסת הדפדפן – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים