דיווח: לא כולם יקבלו את העדכון של Windows 10 ב-29 ליולי

אנו נמצאים שבועות בודדים לפני ההפצה הרשמית של מערכת ההפעלה המתקדמת ביותר מבית מיקרוסופט, Windows 10, הצפויה לנחות כעדכון גרסה אצל אינספור משתמשי Windows 8/8.1 כבר ב-29 ליולי. עם זאת, מסרה מיקרוסופט כי מערכת ההפעלה החדשה תופץ באופן הדרגתי ולא תהיה זמינה עבור כלל המשתמשים בו זמנית, זאת על מנת לספק “חווית עדכון מעולה“.

הפצת מערכת ההפעלה החדשה תתרחש בהדרגה ככל הנראה בעקבות הביקוש הרב ותגיע לקבוצות משתמשים שונות בזו אחר זו. הראשונים שיזכו לקבל את העדכון יהיו, כפי הנראה, המשתמשים המריצים ובוחנים כיום את Windows 10 על גבי מחשב נייד או נייח.

בבלוג ווינדוס הרשמי מסרה ענקית התוכנה:

אנו רוצים לספק למשתמשינו חווית עדכון מעולה, לכן נשחרר את Windows 10 בשלבים על מנת להשתלט על הביקוש.

הבאים בתור לקבל את העדכון של ווינדוס 10 יהיו אלו ש”הזמינו” למחשבם את השדרוג החינמי באמצעות הליך ההרשמה הקצר. למשתמשים אלו העדכון יורד באופן אוטומטי למחשב לפני שכלל יתריע להם כי קיים עדכון גרסה חדשה, זאת על מנת להפוך את תהליך העדכון לקל, קצר וחלק בעבור המשתמש.

טרם ברור כמה זמן יקח עד אשר כל המשתמשים להם מחשבים המריצים Windows 8 יקבלו את עדכון הגרסה החדש. כמו כן, ייתכן כי הדבר ייארך עד אשר יצרניות מחשבים שונות יחלו להפיץ בחנויות מחשבים חדשים המריצים ישירות מן הקופסה Windows 10.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים