דפדפן Gello מבית Cyanogen יאפשר יכולות התאמה אישית באנדרואיד

כבר זמן רב ש-ROM האנדרואיד המוכר ביותר בעולם – CyanogenMod אינו עוסק ומשווק מוצר יחיד, כאשר בתקופה האחרונה היה נראה כי הצוות הפורה הגביר את הקצב כששחרר מספר אפליקציות עצמאיות לחנות האפליקציות של גוגל ואף הודיע כמה פעמים כי הוא מתכוון לפתח מערכת הפעלה נטולת כל שיתוף פעולה עם ענקית החיפוש.

כעת, ממשיך הצוות בפועלו וחושף את דפדפן האנדרואיד החדש שפיתח המבוסס על דפדפן ה-Chrome הפופולרי (כרומיום, ליתר דיוק), אשר יכלול תכונות רבות בתחום ההתאמה האישית, הכירו את Gello.

את החשיפה הראשונה עשה הדפדפן המעניין בפוסט אודותיו מאת ג’ואי ריזולי (Joey Rizzoli) חבר בצוות CyanogenMod, בו פרסם סרטון קצרצר האורך 14 שניות, אשר הציג במעבר מהיר מספר צילומי מסך מ-Gello, שחשפו מקבץ נאה של יכולות שישולבו בו, לפניכם העיקריות שבהן:

  • שמירת דף אינטרנט לצפייה במצב לא מקוון.
  • “מצב לילה” אשר יציג את הדפדפן בצבעים מנוגדים.
  • תצוגת הדפדפן במסך מלא.
  • מחוות מגע שתייעלנה את הגלישה.
  • הגדרות פרטיות רחבות וחוסם פרסומות.
  • הגדרות התאמה אישית של מראה הדפדפן והאנימציות שבו.
  • מנהל הורדות משודרג שיאפשר לשנות את שם הקובץ ויעדו.

שעות לאחר החשיפה הראשונית, פרסם ריזולי סרטון נוסף, הפעם באורך של כ-5 וחצי דקות, המציג את הדגמת פעולת הדפדפן בזמן אמת. מלבד לכך, טרח חבר הצוות והשיב לשאלות בתגובות הפוסט, כאשר באחת מתשובותיו הסביר כי באופן זהה לדפדפן של גוגל, Gello יהיה למעשה דפדפן קוד פתוח, דבר שיאפשר למפתחים אחרים לשנות אותו ולסייע בפיתוחו, בדיוק באותה מתכונת בה נקט צוות הפיתוח בשלל מוצריו האחרים.

בתשובה אחרת הסביר חבר הצוות כי “צוות CyanogenMod לא שונא את גוגל, והדפדפן הוא לא ניסיון לגנוב את עבודתה של החברה, אלא רצון לבנות על בסיס דפדפן הכרום  אשר נבנה בקוד פתוח. הצוות בסך הכל מנסה להעניק את אפשרות הבחירה למשתמש בכך שהוא מוסיף אופציה נוספת לדפדפן“.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים