דיווח: LG G Pro 3 יספק מבנה מתכת, Snapdragon 820 וקורא טביעות אצבע

LG G Pro 2

כשנה וחצי חלפה לה מאז ההכרזה על פאבלט ה-LG G Pro 2, הסמארטפון האחרון בסדרת ה-G Pro של החברה. מאז, הספיקה LG להוציא לשוק את המכשיר שנבחר לסמארטפון הטוב ביותר לשנת 2014, ה-LG G3, וכמובן את ממשיך דרכו, ה-G4, שהושק לפני כחודש בישראל. כעת, למרות שלא השיקה מכשירים נוספים לליין ה-Pro בשנה וחצי האחרונות, צצים דיווחים ברשת המתייחסים ל-LG G Pro 3.

על פי הדיווח, המגיע מאתר הטכנולוגיה Mobi Picker, ה-G Pro 3 יהיה עשוי מתכת, כפי שהובטח לנו בעבר, ומפרטו יהיה מן המתקדמים ביותר בשוק, כשיציע: מסך בגודל 6 אינץ’ ברזולוציית Quad HD 2K, ערכת שבבים מסוג Snapdragon 820 לצד 4GB זיכרון עבודה (RAM) ו-32 גיגה של זיכרון המשמש לאחסון קבצי המשתמש. מערך הצילום יכלול מצלמת 20.7 מגה פיקסל ראשית ומצלמת סלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל. מלבד המפרט המתקדם, המכשיר יכיל גם אמצעי לזיהוי ביומטרי בדמות קורא טביעות אצבע.

טרם ברור בשלב זה מה בדיוק מתכננת עבורנו  LG בהמשך השנה. מנכ”ל החברה ציין כי ענקית הטכנולוגיה תשיק סדרת מכשירים חדשה ש”תתעלה על סדרת ה-G הנוכחית, אך סדרת ה-Pro אינה חדשה, כך שאנו צפויים לראות סדרת מכשירים נוספת מבית החברה. על פי כל הדיווחים האחרונים, נראה כי סדרה זו תהיה ה-G Note, עליה שמענו רק לאחרונה כאשר LG הגישה בקשה להכרה ב-G Note כשם מסחרי של החברה בדרום קוריאה.

מחיר ה-LG G Pro 3 צפוי לעמוד על כ-790 דולרים (כ-3000 שקלים), על פי הדיווח, והוא יראה אור במהלך הרבעון האחרון של השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים