דיווח: ה-Samsung Galaxy Note 5 יציג קווי עיצוב הדומים ל-Galaxy S6

על פאבלט הדגל הבא של סמסונג, ה-Galaxy Note 5, לא היו ידועים לנו פרטים רבים, אך בימים האחרונים נראה כי המצב משתנה, כאשר דיווחים ממקורות שונים צצים ברחבי הרשת וחושפים פרטים חדשים אודות הפאבלט הבא של החברה בסדרה.

ראשית, מביא אלינו המדליף הסדרתי OnLeaks מספר תמונות חדשות המציגות מגוון כיסויים ל-Note 5 ובכך מספק לנו הצצה ראשונה למבנה המכשיר ומאפשר לאמוד את מימדיו. על פי התמונות, נראה כי סמסונג בחרה לקחת את קוי העיצוב של סמארטפון הדגל שלה, ה-Galaxy S6, וליישמם בליין הפאבלטים של החברה.

המכשיר המתואר בתמונות נראה בעל מבנה מלבני כשבחלקו התחתון נראה את פורט ה-MicroUSB או USB Type-C ומימין לו ניתן להבחין ברמקול המכשיר ובחריץ המכיל את ה-S-Pen, ומשמאלו ימוקם חיבור ה-3.5 מ”מ המיועד לאוזניות. בצידו הימני של המכשיר נמצא כפתור הנעילה והכיבוי ומצידו השמאלי של המסך ממוקמים כפתורי ויסות הווליום. כמו כן, נראה כי עובי המכשיר יצומצם ויעמוד על 7.9 מ”מ, לעומת 8.5 מ”מ ב-Galaxy Note 4.

מלבד התמונות החדשות, מציג אתר SamMobile פרטים טריים אודות פיצ’ר חדש שעשוי להגיע למכשיר. על פי הדיווח, סמסונג הגישה בקשה לפני כשבוע למשרד הפטנטים האמריקאי (USPTO) עבור פונקציה חדשה הנקראת Write on PDF.

וסמסונג מסבירה על הפטנט:

אפליקציה עבור סמארטפונים, טאבלטים, נגני מדיה ניידים ומחשבי כף-יד, המאפשרת למשתמשים להוסיף הערות ולשמור קבצי PDF, תמונות ומסמכים.

פיצ’ר ה”כתיבה על גבי PDF” עשוי לאפשר למשתמשים לכתוב הערות על קבצים מסוג PDF ולשמור אותם ישירות, ללא הצורך לבצע צילום מסך ולאחר מכן רק לכתוב הערות על המסמך, כפי שמבצעים המשתמשים כיום במידה שהם מעוניינים לכתוב על גבי קבצי PDF. מלבד דברים אלו, לא מסרה סמסונג מידע נוסף הנוגע לפונקציה החדשה העשויה להגיע לסדרות מכשיריה השונות, בראשותן ליין ה-Note.

מלבד אלו, צפוי ה-Galaxy Note 5 להכיל מסך בגודל 5.9 או 5.7 אינץ’ ברזולוציית 2K/4K, ערכת שבבים חדשה מבית סמסונג, ה-Exynos 7422, סוללת 4,100mAh ומחבר USB Type-C. על המכשיר תכריז סמסונג במהלך תערוכת IFA בברלין, בחודש ספטמבר הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים