אשפית הסיפורים Telltale תוציא משחק הרפתקאות בעולם Minecraft

חברת Telltale, הידועה במשחקי ההרפתקאות הדרמטיים ועתירי-הדילמות שפיתחה, עובדת כעת במרץ על שחרור משחק הרפתקאות עשיר בעלילה בעולם Minecraft. שמו של הכותר הוא Minecraft: Story Mode. המשחק נראה מפוקסל וריבועי כצפוי, ועוקב אחרי גיבור בשם ג’סי וחבריו, שיוצאים למצוא את קבוצת ההרפתקנים המיתולוגית “מסדר האבן” במטרה לעזור במשימה מסוכנת, עליה לא נמסרו פרטים. מסדר האבן מורכב מארבעה חברים שכל אחד מהם יוצא דופן בתחומו: לוחם, מהנדס, ארכיטקט ו-Griefer.

מחברת Telltale נמסר כי הם עובדים בצמוד מאוד ל-Mojang, מפתחת Minecraft המקורי, על מנת להבטיח שהסיפור מתאים באופן טבעי לעולם Minecraft אותו השחקנים מכירים ואוהבים. הסיפור יעקוב אחרי ג’סי וחבריו באיזורים שהפכו לחלק מקאנון המשחק, החל מה-Nether, דרך איזור ה-Farlands, שלמעשה מציין את קצה המפה ומוכר בזכות החומה הענקית והמחוררת שבו. איזור מוכר נוסף שצפוי להופיע הוא איזור הסיום (The End) ולטענת Telltale, גם “מעבר לכך”. המשמעות של משפט זה עדיין לא ברורה, וידועה רק למפתחי המשחק.

Minecraft: Story Mode הינו מוצר בפני עצמו, נפרד ממשחק Minecraft המקורי. המשחק צפוי לצאת עד סוף השנה להורדה דיגיטלית, למחשב האישי (PC\Mac), לקונסולות הדור החדש PlayStation 4 ו-Xbox One, לקונסולות הדור הקודם Xbox 360 ו-PlayStation 3, ולבסוף גם למכשירי iOS ואנדרואיד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים