המגמה ממשיכה: הכותר הבא של Rayman יהיה בלעדי לניידים

חברת Ubisoft, המפתחת את משחקי סדרת Rayman המוכרת, מצטרפת לשורה של מפתחות משחקים גדולות אשר שמות דגש מיוחד על משחקי מובייל עם הכרזתה על Rayman Adventures. הכותר החדש בסדרה הינו בלעדי לניידים וישוחרר עבור סמארטפונים וטאבלטים בלבד. לאחרונה יצאו חברות כמו Konami ו-Square-Enix בהכרזות כי יתרכזו בשוק המשחקים הניידים ואליהן הצטרפה אפילו נינטנדו בהכרזה על מספר פיתוחים משמעותיים לשוק זה.

המשחק החדש, Rayman Adventures, יציג שלבי פלטפורמה כמצופה מהסדרה, בהם יתור ריימן אחר ביצים מיוחדות שנגנבו ויש להחזירן. הפעם יצטרפו לריימן מעין דמויות-משנה חמודות בשם Incrediballs, שיש לאסוף אותן ולהשתמש בכוחותיהן במקרה הצורך, וכוכבת-המשנה ברברה הויקינגית.

מ-Ubisoft נמסר כי המשחק החדש משתמש במנוע UbiArt Framework הותיק שהוצג עוד ב-Rayman Origins בשנת 2011, המאפשר לאמנים ליצור נופים מהיפים ביותר שראינו במשחקים, בזכות הגרפיקה הוקטורית העשירה אותה הוא מאפשר גם להנפיש. עוד נמסר כי המשחק החדש יציג גרפיקה באיכות שלא נופלת מהקונסולות הביתיות על גבי מסכי הרטינה, וכי הוא ירוץ ב-60 פריימים לשניה.

Rayman Adventures צפוי להגיע לפלטפורמות הניידות בסתיו הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים