קטעים מסרט WarCraft החדש הודלפו לצד השקת טריילר יוצא דופן

קטעים מהסרט WarCraft, המבוסס על סדרת משחקי המחשב באותו השם מאת חברת Blizzard, הוקרנו בפסטיבל קומיקון (ComicCon) בסן-דייגו. אחד הנוכחים באולם הסריט את ההתרחשויות בסתר והעלה את הוידאו לרשת – שם הוא זכה לתפוצה נרחבת וניתוח מעמיק הן מצד חובבי הקולנוע והן מצד קהל הגיימרים.

הבמאי דאנקן ג’ונס (Duncan Jones) שדיבר במסגרת האירוע, סיפר כי הסרט בשלבי גימור סופיים והכריז כי הוא “פחות או יותר גמור”. בנוסף רמז ג’ונס באופן ברור לטרילוגיה אפשרית: “Legendary הם חכמים מאוד. הם רוצים לראות איך זה הולך”, אמר ג’ונס, “ואם הכל יילך כשורה […] יש לנו רעיון טוב לגבי סיפור שנרצה לספר על פני שלושה סרטים, אם תינתן לנו ההזדמנות.”

מוקדם יותר השבוע הושק טריילר חדשני לסרט: סרטון יוטיוב המאפשר לצופה לשלוט בזוית הצפיה. הטריילר שם אותנו על גבו של גריפון (יצור מעופף מיתולוגי) ומאפשר לנו לחקור את הסביבה תוך כדי מעוף. אפשרות זו זמינה כבר כמה חודשים באתר הזרמת הוידאו הפופולארי, אך לא ראינו עדיין דוגמאות רבות לשימוש בה, והטריילר החדש בהחלט משך את תשומת לב הגולשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים