אפליקציית MySodexo מאפשרת תשלום ב-4,000 מסעדות ישירות מהסארטפון

“נזמין למשרד או נקפוץ למסעדה באיזור?” – זו, סביר להניח, אחת מן השאלות הנפוצות בקרב עובדי משרדים רבים והדרך עד המענה עליה עשויה להיות מאתגרת במיוחד. כעת, חברת Sodexo Benefits & Rewards Services משיקה בארץ אפליקציה חדשה בשם MySodexo המשלבת את שירות Sodexo Pay, ומגיעה לספק לעובדי משרדים וארגונים פיתרון קל ויעיל בדרך אל ארוחת הצהריים.

באמצעות אפליקציית MySodexo, יוכלו המשתמשים להזמין משלוח למשרד, לצפות בהנחות והטבות במגוון מסעדות, לאתר את המסעדה הקרובה ביותר אליהם בה מעוניינים לאכול ואף לשלם עבור האוכל אותו הזמינו באמצעות עמוד ה-Sodexo Pay הנמצא באפליקציה. בשלב זה, יכולים המשתמשים לשלם בלא פחות מ-4,000 מסעדות שונות הממוקמות בערים רבות ומגוונות ברחבי הארץ.

השימוש באפליקציה זמין, כמובן, בעבור עובדי חברות הרשומות אל שירות MySodexo בלבד ובעלי כרטיס Resto Pass, גם הוא מבית חברת סודקסו. על מנת לשלם על הארוחה, יוכלו עובדי הארגונים והמשרדים לשלם באמצעות התקציב הנמצא בכרטיס RestoPass ומוגדר ע”י החברה בה עובדים, או לחילופין להוסיף כרטיס אשראי אישי ולהמשיך להינות מן ההטבות של MySodexo גם מחוץ לשעות העבודה.

לצורך ביצוע התשלום, האפליקציה לא משתמשת באימות באמצעות טביעת אצבע או כל זיהוי ביומטרי אחר המשולב במכשיר הסלולרי, אלא משתמשת בקוד אישי המאומת ע”י הסמארטפון אשר נמסר לעובד המסעדה התומכת בשירות. יש להדגיש כי MySodexo אינה זמינה בעבור הקהל הרחב, אלא בעבור עובדי חברות, משרדים וארגונים הרשומים לשירות בלבד.

נטע הרשקוביץ-מאיר, מנהלת השיווק בחברה:

אפליקציית MySodexo מאפשרת למשתמש לנהל בדיוק את האופן בו הוא מעוניין ליהנות מארוחת הצהריים שלו, מההטבות הבלעדיות שאנו מציעים לו בערבים ובסופ”ש, ומתשלום און ליין באמצעות האפליקציה. אנו שמחים לקחת חלק במגמה המתרחבת בה העובד נמצא במרכז

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן.

להורת האפליקציה ל-iOS – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים