מידע חדש אודות מכשירי הלומיה הבאים רומז על שינוי שם ומפרט משודרג

תמונה: קונספט, מקור: PhoneDesigner

זה מספר חודשים שדיווחים שונים מספקים מידע אודות השקתם הקרבה של דגמי דגל חדשים למשפחת מכשירי הלומיה. עיקר הפרטים נותרים תואמים מדיווח למשנהו, אולם נראה כי עד כה כל אחד חידש לו במעט על קודמו. עתה אנו מקבלים דיווח נוסף, אשר מצליח גם הפעם לחדש, וכעת בדבר שם ומבנה המכשירים.

הדיווח מגיע מבלוג סיני, שעוסק במכשירי Windows Phone ושבעבר כבר סיפק מידע אמין. לדבריו, ובניגוד לדיווחים קודמים, במיקרוספט יבחרו לדלג ספרת עשרות מהדגם הנוכחי ויציגו את המכשירים החדשים תחת שם הדגם Lumia 950 ו-950XL. באשר למבנה המכשירים, על פי הדיווח, שניהם יציעו גוף עשוי מתכת ולא פוליקרבונט, כפי ששמענו עוד לפני מספר ימים.

המדליף ממשיך בתיאור מפרט המכשירים, אשר במרביתו נותר ללא שינוי מדיווחים קודמים. דגם ה-950XL יציע מסך QHD בגודל 5.7 אינץ’, את ערכת השבבים Snapdragon 810 לצד זכרון RAM בנפח 3GB ו-32GB אחסון מובנה עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס זכרון. מצלמה ראשית ברזולוציית 20MP עם פלאש LED בשלושה גוונים ומלפנים חיישן בן 5MP. סוללה בנפח 3300mAh, מחבר USB-C ותמיכה בפונקציית Continuum של מיקרוסופט.

תמונה: קונספט, מקור: PhoneDesigner
תמונה: קונספט, מקור: PhoneDesigner

החידוש הבולט נוגע למפרטו הטכני של דגם ה-950, אשר לדברי המדליף, יציע גם הוא תצוגה ברזולוציית QHD, שתתפרס, כידוע, על 5.2 אינץ’, זאת בניגוד למידע קודם אשר הצביע על רזולוציית 1080p במכשיר. שאר מאפייני המפרט זהים לדגם ה-XL, למעט שבב העיבוד, אשר בדגם זה יגיע עם שש ליבות על גבי ערכת השבבים Snapdragon 808, ונפח הסוללה שיצטמצם מעט ויעמוד על 3000mAh. כמו כן, יש לציין כי גם נורת הפלאש משולשת הגוונים תוצע בלעדית בדגם ה-XL.

הדיווח מוסיף כי מועד השקת המכשירים מתוכנן לחודש אוקטובר או נובמבר הקרובים. אם כן, ניתן להסיק כי פרטים נוספים ונקבל, כפי הנראה, בסמוך להשקתה הקרבה של Windows 10.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים